Bax vraagt uitstel van betaling - faillissement

Ik zie nu in jouw quote dat het bericht er nog in stond dat ik was begonnen met tiepen, maar niet af had gemaakt (en weer was vergeten). Maar dus over het niet tegen je vrouw/vriendin zeggen hoeveel je uitgeeft: Mijn vrouw heeft dus een paard, dat maakt het een stuk makkelijker om zo nu en dan wat nieuws neer te zetten zonder commentaar :D

Wij hebben allebei onze eigen rekening en doneren naar rato gezinsbelasting voor de huishoudpot. Dus nooit gezeur.

hoe moet dat dan als de ene helft van de straat muziekwinkels zijn en de andere kant schoenen en dameskleding ?

hoe moet dat dan als de ene helft van de straat muziekwinkels zijn en de andere kant schoenen en dameskleding ?
Ik zie het probleem niet... Ieder met zijn eigen pas naar de eigen kant van de straat natuurlijk :D

Daarom moet je dus beide een eigen rekening hebben.

1752132684087.gif

Wat dat betreft heeft Bax Amsterdam het redelijk voor elkaar.
Hun filiaal in een nogal deprimerend woonwinkelcentrum.
Het 'volwassen' equivalent van de ballenbak. ;)

Even iets positiefs. ze hebben wel die nieuwe drumcomputer van cre8audio op voorraad.. (althans gister ga nu niet checken)

even wat ervaringen bij bax; sinds de doorstart is me opgevallen dat de klantenservice slecht bereikbaar is met lange wachttijden; en vandaag gemerkt dat bax geen inmusic/moog meer verkoopt (had een bestelling staan, belde er zelf achteraan, en nu blijkt dat ze alles van hun site gehaald hebben van moog, maar ze hadden mij niet ingelicht).

Something fishy about it all, ik zou voorzichtig zijn met het doen van grote bestellingen bij bax momenteel....

even wat ervaringen bij bax; sinds de doorstart is me opgevallen dat de klantenservice slecht bereikbaar is met lange wachttijden; en vandaag gemerkt dat bax geen inmusic/moog meer verkoopt (had een bestelling staan, belde er zelf achteraan, en nu blijkt dat ze alles van hun site gehaald hebben van moog, maar ze hadden mij niet ingelicht).

Something fishy about it all, ik zou voorzichtig zijn met het doen van grote bestellingen bij bax momenteel....
Ik heb 3x iets gekocht laatste maanden. Alle 3 correct en snel geleverd MAAR dit waren dingen in stock. Ik durf niets bestellen dat niet in stock is :)

Tip: je kan altijd risico nemen maar als je betaalt met paypal of mastercard dan heb je een soort verzekering ( dacht ik), dus risico is minder groot. Ik hoop dat ze nog jaren mogen bestaan. Tijd zal het uitwijzen.

Wat mij opvalt is dat er steeds meer dingen oo de site niet meer te koop zijn, maar wel in de winkel op voorraad zouden zijn. Ik zou ook voorzichtig zijn, het zou me weinig verbazen als er binnenkort weer gelazer is.

Ik zelf heb recent een DJM-A9 en CDJ-3000x besteld en opgehaald. Dat ging perfect. Inmiddels hebben die apparaten wel een wat langere levertijd.

Je kan ook weer kiezen om het op te halen en betalen in de winkel zelf. Mocht je het risico nog niet aandurven.

Ook geen Behringer overigens. Ik heb zelf ook twee maanden op een DFAM zitten wachten. Leverdatum werd steeds opgeschoven. Twee weken terug weer gebeld en toen werd eerlijk verteld dat het voorlopig niet ging gebeuren vanwege problemen met Inmusicrelatie. Tonecontrol had er nog eentje in de winkel liggen dus meteen opgehaald.

Ook geen Behringer overigens. Ik heb zelf ook twee maanden op een DFAM zitten wachten. Leverdatum werd steeds opgeschoven. Twee weken terug weer gebeld en toen werd eerlijk verteld dat het voorlopig niet ging gebeuren vanwege problemen met Inmusicrelatie. Tonecontrol had er nog eentje in de winkel liggen dus meteen opgehaald.
Ik heb ze tot dusver geen kans kunnen geven omdat ik op zoek was naar een Elektron product (ook die lijken niet te leveren).
Iets wat op voorraad ligt zou ik wel durven te bestellen, maar anders niet.
De importeurs zijn blijkbaar ook niet gek.

Back