Ah, ik was in de veronderstelling dat het failliete Bax is overgenomen door de ‘nieuwe’ eigenaren.Bax Music 2.0 is juridisch gezien een nieuw bedrijf, en geen overname van 1.0 dat failliet is gegaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ah, ik was in de veronderstelling dat het failliete Bax is overgenomen door de ‘nieuwe’ eigenaren.Bax Music 2.0 is juridisch gezien een nieuw bedrijf, en geen overname van 1.0 dat failliet is gegaan.
Nope. De nieuwe BV heeft wel eea gekocht van de oude. Waaronder voorraad.Ah, ik was in de veronderstelling dat het failliete Bax is overgenomen door de ‘nieuwe’ eigenaren.
) dat het klantenbestand/adressenbestand bij een doorstart doorgaans onderdeel is van het totaalpakket dat wordt overgenomen vanuit een 'gerechtvaardigd belang'.Het was al eerder in de draad aan bod geweest (maar goed, 77 pagina's - makkelijk te missen) dat het klantenbestand/adressenbestand bij een doorstart doorgaans onderdeel is van het totaalpakket dat wordt overgenomen vanuit een 'gerechtvaardigd belang'.
Jawel. Bax Music Holding heeft ondermeer merknaam en goodwill overgenomen (plus vooraad voor bij elkaar 8.2 mio) en zoals @Nap zei en eerder in de thread al voorkwam zit daar ook het klantenbestand en adressenbestand bij. Dat is bij een faillissement gewoon handelswaar.. Maar als iemand zich heeft ingeschreven op een nieuwsbrief. Dan betwijfel ik of dat nieuwe bedrijf (want dat is het) zomaar je persoonsgegevens weer mag gebruiken, als is het voor promotiedoeleinden.
Tot nu toe nog steed niets gehoord over mijn 750 Euro terugbetaling, maar gelukkig nu wel een kaartje met een 7,5% kortingscode. Dan maar een bestelling van 10.000 Euro doen.

Of je zegt gewoon dat je een volwassen kerel bent die zijn eigen beslissingen neemt en dat ze zich lekker met haar eigen zaken bemoeit.Mijn vrouw vroeg recent hoeveel 3 boss pedalen met voeding samen hadden gekost. Ik zei eerlijk: 80 euro samen. Vond ze best wel al een flink bedrag. Ik heb verder mijn mond gehouden.
Als ik écht slim was en mezelf kon beheersen, zou ik mijn mond gewoon nog veel vaker moeten houden. Om vervolgens elke 2 weken naar n therapeut te gaan om mijn frustraties te lozen.
BTW ik heb nog NIKS gekocht bij bax sinds ze terug zijn. NUL Noppes nikzzzz. Ben er bijna even fier op als dat ik deze week nog nul alcohol heb gedronken.![]()
Een therapeut is ook niet gratis. Tel dat eens op, dan kun je beter gear blijven kopenAls ik écht slim was en mezelf kon beheersen, zou ik mijn mond gewoon nog veel vaker moeten houden. Om vervolgens elke 2 weken naar n therapeut te gaan om mijn frustraties te lozen.
Ik heb nog steeds geen bon ontvangenIk heb nog steeds geen bo

Je moet gewoon afentoe een bosje bloemen meenemen, dan mag alles..![]()
PreciesBekijk bijlage 3863158
GEEF. BON.

Je mag die van mij wel. Tot 31 juli geldig.Bekijk bijlage 3863158
GEEF. BON.
Dank je welMijn vrouw heeft een paard dus ik kanz wat ik wil
Je mag die van mij wel. Tot 31 juli geldig.
. Mocht dat veranderen dan meld ik mij.