Bax vraagt uitstel van betaling - faillissement

De interesse hier was kennelijk al wat gaan liggen. Maar wonder o wonder heb ik het bericht gekregen dat (iig) gedeelte van mijn digitale piano geleverd kan worden, de rest kwa restspul komt later dan hopelijk.

Verder zag ik dat Bax nu prime time aan het adverteren is op TV.

Ik keek gisteren of ze iets in de voorraad hadden en ze hadden geen idee waar ik t over had terwijl het vroeger wel zo was was

Lekker goedkoop

Ze doen alweer aan kortingsbonnen. Net in de bus.
IMG_1261.jpeg

Ze doen alweer aan kortingsbonnen. Net in de bus.
Boeiende definitie van 'het hele assortiment' alleen al bij de synths is het merendeel 'tijdelijk niet leverbaar' of op termijn leverbaar (wat waarschijnlijk betekent dat ze het bij elke aankoop bij de fabrikant moeten bestellen). Lijkt erop dat ze de faillissementsvoorrad nu te gelde maken, zodat ze met de opbrengst nieuwe kunnen financieren (of die tv-reclames)

Boeiende definitie van 'het hele assortiment' alleen al bij de synths is het merendeel 'tijdelijk niet leverbaar' of op termijn leverbaar (wat waarschijnlijk betekent dat ze het bij elke aankoop bij de fabrikant moeten bestellen). Lijkt erop dat ze de faillissementsvoorrad nu te gelde maken, zodat ze met de opbrengst nieuwe kunnen financieren (of die tv-reclames)
Eens. Ik zie nog steeds weinig nieuws. Bepaalde merken zijn niet leverbaar. Wat wel leverbaar is van die merken, is waarschijnlijk nog oude voorraad (nieuw of b-stock). Mijn interpretatie daarvan: Bax heeft nog geen deal met die merken. Soms kun je bijvoorbeeld wel bestellen, maar wel met een levertijd van ongeveer 2 weken. Of te wel: de leverancier wil eerst geld zien, dus moet jij het voorfinancieren.

Waarom krijg ik geen bon Jochanan? Ik heb het nog wel voor je opgenomen in deze draad. Achterbaxe rotgeintjes.

Heb hem ook ontvangen gister, staat er bij jullie ook een handgeschreven bedankje op?

ik shop enkel nog bax als t nergens anders te krijgen is denk ik, dus hun sssnake achtige promo's destijds of zo. Verder ga k wel naar Thomann.
Heb hem ook ontvangen gister, staat er bij jullie ook een handgeschreven bedankje op?
kratje wijn kreeg ik. Met de taxi geleverd. Tja als 3e grootste aandeelhouder mag ie iets doen voor me, toch?

Back