Montfrooij
Gepokt en gemazeld
tm 31 mei is al even geleden toch?Mijn kortingsbon werkt niet meer. (t/m 31 mei)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tm 31 mei is al even geleden toch?Mijn kortingsbon werkt niet meer. (t/m 31 mei)
WatjeIk moest vandaag toevallig in Goes zijn en reed langs het bedrijventerrein waar Bax zit. Was even in de verleiding te gaan kijken, maar ben toch doorgereden.
Wat je hebt aan deze anekdote? Echt helemaal niets.
Ja, en wat voor dag is het vandaag?Mijn kortingsbon werkt niet meer. (t/m 31 mei)
Boeiende definitie van 'het hele assortiment' alleen al bij de synths is het merendeel 'tijdelijk niet leverbaar' of op termijn leverbaar (wat waarschijnlijk betekent dat ze het bij elke aankoop bij de fabrikant moeten bestellen). Lijkt erop dat ze de faillissementsvoorrad nu te gelde maken, zodat ze met de opbrengst nieuwe kunnen financieren (of die tv-reclames)Ze doen alweer aan kortingsbonnen. Net in de bus.
Eens. Ik zie nog steeds weinig nieuws. Bepaalde merken zijn niet leverbaar. Wat wel leverbaar is van die merken, is waarschijnlijk nog oude voorraad (nieuw of b-stock). Mijn interpretatie daarvan: Bax heeft nog geen deal met die merken. Soms kun je bijvoorbeeld wel bestellen, maar wel met een levertijd van ongeveer 2 weken. Of te wel: de leverancier wil eerst geld zien, dus moet jij het voorfinancieren.Boeiende definitie van 'het hele assortiment' alleen al bij de synths is het merendeel 'tijdelijk niet leverbaar' of op termijn leverbaar (wat waarschijnlijk betekent dat ze het bij elke aankoop bij de fabrikant moeten bestellen). Lijkt erop dat ze de faillissementsvoorrad nu te gelde maken, zodat ze met de opbrengst nieuwe kunnen financieren (of die tv-reclames)
Same here.. denk dat ik ‘m ga inlijstenZe doen alweer aan kortingsbonnen. Net in de bus.
Bekijk bijlage 3862935
Bedoel je niet zelfde bedrijf, “andere” eigenaar?Ander bedrijf, zelfde adressenbestand.
Bedoel je niet zelfde bedrijf, “andere” eigenaar?
kratje wijn kreeg ik. Met de taxi geleverd. Tja als 3e grootste aandeelhouder mag ie iets doen voor me, toch?Heb hem ook ontvangen gister, staat er bij jullie ook een handgeschreven bedankje op?