Bax vraagt uitstel van betaling - faillissement

En nu naar afwachten wie/wat er voor terugkomt. Schijnbaar is de belangrijkste boodschap dat er meer geld moet worden verdiend. We zullen zien of dit een positief effect heeft op de arbeidsomstandigheden
En geen kortingscodes meer.. Oh wacht, dat hadden ze bijna al niet meer..

En nu maar hopen dat t personeel degelijk behandeld wordt. Als ik in de toekomst nog een keer anders lees ben ik er weg als klant. Misschien moet ik dit elke keer maar eens schrijven als ze me een review vragen. Schaadt t niet baat t niet. Of andersom. En als ze me kicken als klant weet ik genoeg

Wat een poppenkast, ik trap daar allemaal niet in.

Meneer Bax ligt zicht ergens in een bubbelbad met een stel mooie dames en een glas champagne zich ziek te lachen.
Terwijl hij vrolijk vannop afstand verder aan de touwtjes trekt en zn bankrekening laat verder vollopen met een bloedgang.

Hij was toch eigenaar van die bedrijven?
Nu zal iedereen denken dat hij het niet was, inclusief de rechter.
Heel donker (555 dark triad) en heel slim. :r

Hahaha, dream on. Eigenaar en de rechter / het rechtssysteem weet daar niet van 😅😅😅🤡

Waar komt die rechter ineens vandaan? En hoe zo 'was hij het niet'? Wat was hij niet? Hij is toch niet aangeklaagd ofzo? Of gaat het om die arbeidsconflicten? Daar ligt een CEO echt niet wakker van hoor (bovendien is hij niet degene die wordt aangeklaagd maar de BV), in het slechtste geval kost het wat extra geld voor een ontslagvergoeding maar dat is meestal nog relatieve peanuts. Daarnaast staat precies vastgelegd wie eigenaar is van een bedrijf en voor hoeveel. Sommige mensen hebben een levendige fantasie en schijnbaar weinig ervaring hoe het er in de top van bedrijven aan toegaat.

Laatst gewijzigd:
Als je besluit door al deze heisa niet meer bij Bax te kopen zou je ook kunnen overwegen om weg te gaan bij de Rabobank.. die is aandeelhouder voor 25% als ik het goed begrepen heb..

Back