Bax vraagt uitstel van betaling - faillissement

Ik vind deze artikel zo dom:

Ze hebben over dozenschuivers en mijlen zien aankomen dat Bax failliet zou gaan

Volgens mij hebben ze ook fysieke winkel en je hebt ook andere zogenaamde dozenschuivers die het goed doen. Of wil men beweren dat Thomann geen dozenschuiver is als je het zo redeneert?

Nu dat Jochanan Bax werkloos is, kan die ipv dozenschuiver aan de slag als dozeninpakker voor toeters, gezien hij er heel veel ervaring mee heeft. Thomann heeft wel een baantje voor hem. En dan kan hij intussen ook wachten op die gekken die miljoenen in hem willen investeren of in toeters?

Nu dat Jochanan Bax werkloos is, kan die ipv dozenschuiver aan de slag als dozeninpakker voor toeters, gezien hij er heel veel ervaring mee heeft. Thomann heeft wel een baantje voor hem. En dan kan hij intussen ook wachten op die gekken die miljoenen in hem willen investeren of in toeters?
Werkloos is hij niet:

1743678418180.png

Als het allemaal zo was dat Jochanan Bax met stemverheffingen befehl ist befehl had gezegd, dan waren de medewerkers weg gegaan en een ander baan gezocht?

Als het allemaal zo was dat Jochanan Bax met stemverheffingen befehl ist befehl had gezegd, dan waren de medewerkers weg gegaan en een ander baan gezocht?

In Zeeland althans kom je in dat geval al snel terecht in de toeristische sector, weet niet wat dan erger is.

befehl ist befehl

Met veel Duitse toeristen, ik bedoel maar.

;)

Gelukkig kan Jochanan veel meer dan simpel dozen inpakken. Hij zal snel een nieuwe instrumentenwinkel openen waar we allemaal heerlijk voor een goede prijs synths kunnen kopen. Hij wordt honderdmiljonair en honderden mensen hebben een baan.

Back