Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je zou er staan, op 2e paasdag![]()
Dan nog is het beter dan de woonboulevard.

Net als bij BCC indertijd mensen die hun betaalde bestellingen komen opeisen met honkbalknuppels bij de hand.lijstje alvast ingevuld voor het hele jaar
Je zou er staan, op 2e paasdag![]()
www.accountancyvanmorgen.nl
Ik heb ook mazzel gehad.Achteraf gezien heb ik enorme mazzel gehad met mijn iDEAL-aankoop van twee weken geleden. Nèt op tijd verstuurd voordat de toko sloot. Gelukkig werkte het magazijnteam ‘s avonds langer door dan de accountants. Ik had gezien de riskante situatie in ieder geval mijn creditcard moeten gebruiken, maar dat was toen 10 meter lopen vanaf mijn computer…
65 Miljoen!!! De bank wil mij niet eens € 65,- krediet geven.Deze was geloof ik nog niet voorbij gekomen:
![]()
Accountant failliete muziekwinkel Bax tekende laatste jaarrekening niet · Accountancy Vanmorgen
De omgevallen muziekwinkel Bax Music deponeerde pas in maart dit jaar de jaarrekening over 2023. Zonder handtekening van accountant WEA Audit.www.accountancyvanmorgen.nl
Opvallend:
- Jaarrekening 2023 had al in 2024 gedeponeerd moeten zijn maar dat gebeurde pas dit jaar zónder accountantsverklaring (dus de accountant was het niet eens met de inhoud).
- Eind 2023 moest er al 3,8 miljoen coronaschuld worden terugbetaald.
- 45 miljoen(!) uitstaande schulden.
- Met nog 8 miljoen krediet van de bank.
- En 7 miljoen rood staan bij de bank.
- €2 miljoen gitaren afschrijven omdat de verzekering inderdaad niet alle schade van de brand dekt
Op de achterkant van een bierviltje is dat een dikke 65 mlljoen aan openstaande schulden. Wow.
Heerlijk dit, buren konden meegenieten van m’n schaterlach door de tuin.Da's een tikfout natuurlijk.
Moet zijn: Maandag - gestolen, dinsdag - gestolen, 1e Paasdag - gestolen....
Koop een megafoon en kijk waar ie je brengt…65 Miljoen!!! De bank wil mij niet eens € 65,- krediet geven.
Ja, prima, maar als ik dan een bestelling plaats en twee uur later annuleer, vind ik het niet kloppen dat ik dan mijn geld niet meer terugkrijg.Als je uitstel van betaling hebt moet je natuurlijk wel omzet blijven maken anders valt er weinig te betalen...
Bij surseance draait een bedrijf door alsof er niks is veranderd. Winkels en magazijnen blijven open, handel gaat door, personeel is ook gewoon in dienst, alleen is de directie vervangen door een bewindvoerder die allereerst kijkt of de boel nog te redden valt. In die tijd zullen alle betalingen (of terugbetalingen) doorgaan, tenzij de bewindvoerder ingrijpt. Pas bij een faillissement valt alles stil.Mensen lijken niet echt te begrijpen dat bij uitstel van betaling / faillissement de hele boel piepend en krakend tot stilstand komt en er alleen nog maar wordt gekeken naar hoe de openstaande schulden zo goed mogelijk afbetaald kunnen worden. Er is geen reguliere bedrijfsvoering meer, mensen zitten thuis en de tent is dicht.