Bax vraagt uitstel van betaling - faillissement

Ik weet niet of het heel de tijd al kon, maar ik ben zojuist ingelogd bij Bax en kan gewoon mijn volledige orderhistorie zien en facturen downloaden.
Voor wie het nodig heeft, het kan dus.
Dat kon alweer heel snel, enkele dagen na het faillissement. Ik heb mijn recente facturen al gedownload. Kan handig zijn ivm het kunnen aantonen van je aankoop. Voorlopig zijn ze nog steeds failliet, en persooonlijk geloof ik niet heel erg in een doorstart met Dhr J.Bax aan het roer en het verhaal wat hierover naar buiten is gekomen. Als dat al klopt. Ik geloof niet in sinterklaas en gratis bier. Het heeft een hoog luchtkasteel gehalte.

Nou nou nou, het is gelukt hoor. M'n Polybrute is eindelijk weer terug :okdan: Ook al was het niet officieel "mijn dag" om langs te komen, werd ik alsnog vriendelijk geholpen. Stond er wel van te kijken hoeveel producten er nog stonden.. meerdere duizenden in ieder geval. Niet zo gek dat de afhandeling meer dan 9 weken zou duren.
Ah een happy ending. Toch leuk om te lezen! Is hij nu ook gerepareerd of moet hij nu richting Arturia?

Nou nou nou, het is gelukt hoor. M'n Polybrute is eindelijk weer terug :okdan: Ook al was het niet officieel "mijn dag" om langs te komen, werd ik alsnog vriendelijk geholpen. Stond er wel van te kijken hoeveel producten er nog stonden.. meerdere duizenden in ieder geval. Niet zo gek dat de afhandeling meer dan 9 weken zou duren.
Dat moet wel een opluchting zijjn, alhoewel vast ongerepareerd. Maar best goed geregeld. Gebeurt volgens mij niet bij elk faillissement (zoals bij die fietsenmaker Van Moof een jaar of wat terug) zo soepel

Laatst gewijzigd:
Super!!! 👍👍👍🤘🤘🤘

Scammers proberen misbruik te maken van de situatie, met "80% korting !!" bij "Bax", met een zuid afrikaans domeinnaam: Bax Music
Zag hem langskomen op de rob papen facebook.

Website omschrijving zegt al genoeg:

1746031018844.png

1746031205572.png

Scammers proberen misbruik te maken van de situatie, met "80% korting !!" bij "Bax", met een zuid afrikaans domeinnaam: Bax Music
Zag hem langskomen op de rob papen facebook.

Website omschrijving zegt al genoeg:
Ja, dat ze zelfs te lui zijn daar om de site naam in te stellen ("%s" is een template functie, waar nog een naam of iets dergelijks ingevuld moet worden).
Wie daar iets besteld denkt echt niet na...

Ja, dat ze zelfs te lui zijn daar om de site naam in te stellen ("%s" is een template functie, waar nog een naam of iets dergelijks ingevuld moet worden).
Wie daar iets besteld denkt echt niet na...
Dat doen scammers bewust om de kans te vergroten dat ze met minder alerte mensen “zaken” kunnen doen. Geen grap.

Ja nou, ik vraag me af wat de avro tros dan gaat doen tegen een .com domein waar iets verkeerds op gebeurd. Bij een .nl kun je de provider/Sidn nog aanspreken, maar met een .com domein (.sa.com is Saudi Arabisch subdomein voor een .com) gaat dat lastiger lijkt me…

Back