Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Daar kan ik me ergens wel in vinden. Denk dat het tempo iets te traag is.Niet veel aan te merken. Vind het alleen een productie die meer aan het begin van een avond kan worden gedraaid, als de hits nog moeten worden gedraaid.
vet man, zo krijgt de boel dikke soulgisteren wat geprobeerd op de sax en zojuist nog een beetje gemixed.. is dit wat??
Bekijk bijlage 3861090
ik ga er zaterdag nog ff mee verder.. ff gePBed ook met de TS... Zeker mijn stijl deze track.. en ook leuk dat jij er een bijdrage aan geleverd hebt @flyweight 
Alles klinkt helder en komt er mooi doorheen.
)
Roland V-Synth XT
Die basgitaar is duidelijk live gespeeld, maar door wie?Ik hoor hier een goede mix en masteringAlles klinkt helder en komt er mooi doorheen.
De instrumentale drums klinken top – is de bas live op gitaar ingespeeld? Zijn de gitaren van jou of zijn het samples? Het klinkt in elk geval professioneel.
De stukken zang zou ik of door de sax laten spelen of iemand het na laten zingen. En ik zou de strings/synths en de gitaar niet tegelijk laten invallen met een variatie, dan eerst de gitaar en daarna de strings/synths.Ik vroeg me af of je ook nog ergens verbeteringen ziet in deze track.
De stukken zang zou ik of door de sax laten spelen of iemand het na laten zingen.
De stukken zang zou ik of door de sax laten spelen of iemand het na laten zingen.