Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dan moet je wel hard kunnen maken dat het om doxxing gaat. Het wetboek van strafrecht zegt: "Degene die zich persoonsgegevens van een ander of een derde verschaft, deze gegevens verspreidt of anderszins ter beschikking stelt met het oogmerk om die ander vrees aan te jagen dan wel aan te laten jagen, ernstige overlast aan te doen dan wel aan te laten doen of hem in de uitoefening van zijn ambt of beroep ernstig te hinderen dan wel ernstig te laten hinderen".Bij ontslag op staande voet door een grove overtreding niet. Denk niet dat doxxing van je baas op social media het goed doet bij de rechter.
In de arbeidsrechtelijke zaak hoeft het strafbare feit niet getoetst te worden en kan de rechter het handelen van de werknemer meenemen in het oordeel.Dan moet je wel hard kunnen maken dat het om doxxing gaat. Het wetboek van strafrecht zegt: "Degene die zich persoonsgegevens van een ander of een derde verschaft, deze gegevens verspreidt of anderszins ter beschikking stelt met het oogmerk om die ander vrees aan te jagen dan wel aan te laten jagen, ernstige overlast aan te doen dan wel aan te laten doen of hem in de uitoefening van zijn ambt of beroep ernstig te hinderen dan wel ernstig te laten hinderen".
In de praktijk lijkt het me heel lastig om die intentie van intimidatie of opzettelijke ernstige hinder te bewijzen, dus denk niet dat de bedrijfsjurist zal aanbevelen zo iemand op staande voet te ontslaan.
Ik zou hem even bellen"Ik heb geen kortingsbon gehad"
Aan de andere kant, het assortiment is nog steeds beperkt. Of je moet lang willen wachten.Recentelijk bij Volt Music in Rotterdam geweest, het kan duidelijk anders. Ik was onder de indruk.Dat is toch altijd al zo geweest in muziekwinkels?
Klopt, maar geen bedrijf dat niet van te voren juridisch advies inwint voordat ze zo'n potentieel heel dure maatregel nemen als blijkt dat het ontslag op staande voet onterecht is.In de arbeidsrechtelijke zaak hoeft het strafbare feit niet getoetst te worden en kan de rechter het handelen van de werknemer meenemen in het oordeel.
Tuurlijk maar wat ik ermee bedoelde is dat het voor de arbeidsrechtelijk zaak niet bewezen hoeft te worden dat aan alle punten van strafbaar feit wordt voldaan om toch ontslag op staande voet rechtmatig te achten.Klopt, maar geen bedrijf dat niet van te voren juridisch advies inwint voordat ze zo'n potentieel heel dure maatregel nemen als blijkt dat het ontslag op staande voet onterecht is.
)Vooral grote knoppen!Heeft ook met leeftijd te maken denk ik, als je 20 bent is alles interessant
Met 2 accounts vind ik dat je gewoon 16% korting mag pakken!Afgelopen maanden vooral bij Music Store, vooral dankzij die 8% code (heb inmiddels 2 accounts)