wat zou je vandaag met je synths willen doen, maar (het gaat niet want...)

Vandaag de polysix zijn arp op t gevoel gematched qua bpm met maschine. Gedrum uit de drumulator (met die 8 drumkits die je naadloos kan swappen is heel vrrassend) en dan enkele noten naar de polysix met n pattern. Zo krijg je uiteraard n loop maar heel amusant en zo 'n andere manier van spelen die toch losjes uit de pols is met zo min mogelijk gedaw.
Wat ik wou doen? Voort natuurlijk, maar ben te moe.

Niet vandaag, maar (eer)gisteren: ik HAD lekker wat opgeslagen probeersels willen checken, maar dat ging niet omdat een x aantal plug-ins van Arturia een ‘error’ gaven in m’n DAW.. dus uiteindelijk verwijderen en (een keer) weer installeren en maar hopen.. :(

cover een liedje
Zo ben ik begonnen om alles na te spelen. Zo heb ik veel geleerd.
Naderhand met de vanuit mezelf de toevoeging van akkoorden geleerd die bij de / een melodie passen.
Maar ik heb het idee dat ze het keybordforum niet voor niets hebben opgeheven.
Ben ik even blij dat ik niet van die duizenden euro`s kostende hoempapa kastjes heb gekocht.
Een `oud` buurman (41) kon wel wat maken op een Lidl keybord à €60,-

Maar ik kan het niet.
Waarschijnlijk het leuke er aan de herkenbaarheid van verschillende mensen.

Ik heb nu eindelijk de goede 🤞🏻flatcables besteld voor m’n tweede cre8audio Niftykeyz hopelijk kan ik ze dan weer samen gebruiken. wil ze graag boven elkaar zetten en denk dat ik m’n modular Rack dan maar weg doe..

Werken 7 dagen lang en ervoor te lui en erna nog luier. Op weg naar t werk wel n tekst verzonnen en ingezongen op de telefoon. Wie weet wordt t nog wat

Ik heb nog bijna niks gedaan met mn nieuwe gr-mega omdat ik mn arm gebroken heb vlak nadat ik m binnenhad. Daardoor sowieso weinig gedaan... Na een minuut of 30 achter de computer of synths heb ik t wel ff gezien.
Gaat langzaam beter maar tis nog niet heel comfi. Hopelijk snel weer obsessief aan de slag :)

Ik zou wel een dikke electrotrack willen maken maar moet alles echt even opruimen en aansluiten. Vooral die cv Clock eens uitzoeken.

ik dacht de cursus 'think like a synth' verder te zetten met de TTSH (arp 2600 clone) maar ik bedenk net dat ik bij t inpakken vd studio, vermoedelijk alle voedingen in n doos heb gestopt (of een lade, of een kast) en alles zit onder de plastic folie omdat ze beton gaan slopen en ik de zaken stofvrij heb beschermd. 8o)

Niet vandaag, maar (eer)gisteren: ik HAD lekker wat opgeslagen probeersels willen checken, maar dat ging niet omdat een x aantal plug-ins van Arturia een ‘error’ gaven in m’n DAW.. dus uiteindelijk verwijderen en (een keer) weer installeren en maar hopen.. :(
Arturia bundel weer compleet werkend gekregen uiteindelijk, maar kon niet veel meer doen erna, want bedtijd.. 🥱

FX aansluiten. Ik kan niet bij de achterkant, en had geen schroevendraaier in de studio om hem even uit het rack te halen. Dus.

Totaal m’n Synth room omgooien voor meer ruimte…. Xtra desk erin, bankje eruit…. Beetje ruimte voor wat gear..tussen de griepgolven in dan wel te verstaan…

Zou graag met mijn hardware apparaten gaan opnemen, maar heb mijn digitale recorder aan een kennis uitgeleend, dus voorlopig is dit niet mogelijk.

Vandaag eens alles goed syncen. Semi mod moogs en andere units. En ff modulair schroefjes bestellen voor m’n bescheiden 1e modulair setje en m’n minibrute eraan hangen. Kan ik eindelijk wat modules vastzetten 😅

Had graag de studio heringericht maar familiale verplichtingen- hele zaterdag is er aan. En als ik er straks ben is ‘t vermoedelijk kei gezellig. Typisch

De volgende die op bezoek is in de studio en die ongevraagd met zijn poten niet van een 1 van de knoppen of faders af kan blijven al zijn vingers op meerde plaatsen breken.. waarom het niet kan, iets met wetgeving etc...

Back