Voor de liefhebbers, u kunt zich inschrijven op de site ,
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Had ook een analog 4 x Tr8s vibe hierbij. Als ik nog niet voorzien was zou ik hier wel warm voor lopen…Lijkt een beetje op een samenwerking met Elektron![]()

Grappig, die leakte de 'nieuwe MPC Live 3' ook.
Filter is analoog zo te zien (rechts bovenin, ANALOG FX)Volgens mij staat er PCM, FM en VA (ACB).
Dat analoge waar ze het over hebben, zullen wel de in- en outputs etc zijn.
Hopelijk heb ik het mis natuurlijk.
Ik heb de originelen nooit gehad, maar ik gebruik toch best vaak x0x geluiden via samples of mijn TR-6s. Op de een of andere manier past het bijna altijd lekker in de mix. De 707 en 909 hats zijn nog steeds de beste.Ik snap niet dat die TR's een cultklassieker is geworden, dat mensen met een bakkes vol met kwijl naar zitten kijken.
Het zegt me niet zoveel, hoewel ik in mijn Roland periode thuis veel heb zitten klooien met de 808.Maar toen waren er niet zo veel drumdoosjes.
Een maandagochtend produkt??Als ik het goed inschat dan weten we maandag meer. Hij telt naar de 1000. Elke tel duurt ongeveer 5 seconden. Ik kwam ergens rond 08:30 - 09:30 maandag ochtend uit.
Als Roland hier zou lezen wat er al verwacht en gedacht wordt, krijgen we nooit iets nieuws meer

29 Februari...Welke dag van het jaar wordt dan TR 1000 dag? bij de 808 en 909 was dat nog te overzien..![]()
Tja na 75 jaar rock en 250 jaar klassieke muziek heb ik het idd ook wel gehad met die violen en vooral die oversized elektrische buik-violen... Jezus!Laat ons hopen dat er inderdaad eens echt iets nieuws komt want na 40 jaar techno hebben sommigen het gehoord

Dat is net boven de 2k euro, TR9s xxxxxxl prijsje
Daar komt nog sales tax/btw bij.
Voor dat bedrag kun je inderdaad een hoop rommel kopen.Voor die prijs heb je ook een Digitakt, RD6+RD8+RD9 en nog 500€ over voor een leuke FM synth...
(als FM ooit leuk zou kunnen zijn... tenzij het misschien een DX200 of BX700 is... of misschien een 2de hands Digitone).
Klinkt super
Plugin versie ervan of anders smeer maar in je haar.
(al is het maar een goede full blown editor en Audio over USB)
Ik denk 12-16 outs en dan kan je er gelijk een dikke soundconvertor bijkopen of IOs die dan ook zo 1000+ erbij zijn bij de aanschaf.