Even overleggen met de verkoper. Ik geloof dat de garantie verloopt als j’m doorverkoopt. Je kan vragen of de bon en gegevens van de verkoper mag gebruiken.
Het is wel handig als je de bon hebt idd. Ik heb hetzelfde probleem gehad met een behringer product. Dat had ik voor mijn verjaardag gekregen van een aantal vrienden maar die deed het dus niet. Volgens behringer/thomann had ik geen garantie omdat ik niet de eerste eigenaar was en het (ongebruikte) product dus tweedehands was en daarom ook niet meer geretourneerd kon worden. Diegene die het voor mij besteld had heeft toen contact opgenomen en toen kon het opeens wel onder garantie gerepareerd worden.
Long story short, of de eerste eigenaar neemt onder eigen naam contact op met de fabrikant of jij doet alsof je het zelf gekocht hebt.
Even nog een vraagje ; hoe verzenden jullie een synthesiser. Ik heb de originele doos maar geen tweede doos om hem in te verpakken. Zou het voldoende zijn om hem in de originele doos te verpakken. Bij post nl hebben ze geen dozen van de juiste afmetingen. Bij de bouwmarkt moet je er 10 tegelijk nemen.
Even langs de supermarkt of de drogist en vriendelijk vragen aan een vakkenvuller? Vroeger kon je ze zo afhalen ("graag zelfs") maar nu worden ze gelijk geplet lijkt het wel.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.