Goede setup om mee te beginnen?

Dikke mp3.....relluh!

ANyways.....als je niet veel waarde hecht aan controls dan is een Micron misschien wat voor je. Nieuw zo'n 469 Eurootjes en dezelfde sound-engine als de Ion maar dan met extra reverb fc processor.

Wel minder controls dus! En ik heb geen idee of al die kinderziekten uit de Ion ook zijn overgewaait naar de Micron.

Origineel geplaatst door Opa Bokma
Je hebt gelijk (wat betreft die zoekfunctie)
:o:
*klikt op zoekknop :P
edit:
grrr: na het zoeken vind ik welgeteld één thread; deze post ;{

Ik denk dat Opa Bokma dan Hans Anders maar hoog op z'n kerstverlanglijstje moet zetten, en zeker boven de Alesis (want die knopjes zijn te klein voor je denk ik :dubbel: )

Probeer de zoekterm eens op de volgende manier te spellen: ion , en zoeken maar! Onder aan de pagina staan trouwens nog pagina nummers, kijk eens wat die doen als je er op klikt ! Dit forum zit namelijk vol verrassingen! :okdan:

Origineel geplaatst door bass-molecules
omdat ik psy-trance maak :duivels:

nee even zonder dollen, ik maak ook psy-trance. de hoofd rede was dat ik geld nodig had. verder heb ik ook een novation supernova2 rack en vindt persoonlijk deze voor mij beter geschikt hiervoor, omdat psy heel veel effecten werk is en je in de nova per part je effecten kan gebruiken.

dat wil niet zeggen dat ik de virus niet goed vond hoor, maar bij werkt een novation en een waldorf xt heel lekker samen.
Hehe, oké dan, ik kan dus alle kanten nog op. Maar ik zal die synths in ieder geval maar even uit mijn hoofd laten voor nu (of een PL-letje bij Postkrediet afsluiten) :P

Origineel geplaatst door conso
Ik denk dat Opa Bokma dan Hans Anders maar hoog op z'n kerstverlanglijstje moet zetten, en zeker boven de Alesis (want die knopjes zijn te klein voor je denk ik :dubbel: )

Probeer de zoekterm eens op de volgende manier te spellen: ion , en zoeken maar! Onder aan de pagina staan trouwens nog pagina nummers, kijk eens wat die doen als je er op klikt ! Dit forum zit namelijk vol verrassingen! :okdan:
De ogen van opa zijn nog prima, alleen zijn query was te kritisch (ion & psy). Verder genoeg resultaten wat betreft de Ion. Toch bedankt voor uw scherpe doch kritische opmerking *D

Origineel geplaatst door Opa Bokma
De ogen van opa zijn nog prima, alleen zijn query was te kritisch (ion & psy). Verder genoeg resultaten wat betreft de Ion. Toch bedankt voor uw scherpe doch kritische opmerking *D [/B]

Tot genoegen !:kroon:

Origineel geplaatst door Yoozer
Als je proxy wel .zip files accepteert - ik heb de mp3 even gezipt (ja, totaal nutteloos, maar goed) en opnieuw geupload. Zie http://synerjee.deadamerica.org/crap/silverbox.zip .
ACIIIIIID! 8)

In dit geval dus wél heel nuttig ;), nu kan ik 'm dus wel downen! Thanks man! Klinkt goed, erg 303 wel! Ik zal vanavond wel ff wat meer demo's opzoeken van deze bak. :)

Maar (even samenvattend) mijn lijstje tot nu toe:
  • Novation Remote 25 - goede midi controller en makkelijk om dingetjes in te spelen (meer heb ik voor nu niet nodig denk ik)
  • Active monitor speakers - ben ik nog niet uit. Pré is dat het frequentiebereik vanaf 35-40 Hz gaat, maar niet geheel noodzakelijk
  • M Audio Audiophile 2496 - volgens meerdere theads een prima kaartje om mee te beginnen
Er vanuit gaande dat de Remote en Audiophile 450 euro gaan kosten (nieuw), heb ik dus nog 550 over voor monitoren. Ga ik even afwachten wat ik tweedehands kan scoren voor dit geld.

Beetje late relply, maar afgelopen zaterdag ben ik een rondje gaan rijden om mijn spullen op te halen. Ik heb gekozen voor de KRK RP-5's van Leo, wat een practig geluid zeg! *D Daarbij heb ik mijn budget overschreden met een Remote 25 Audio, die ik nu meteen als geluidskaart gebruik! Tot groot genoegen van mijn vriendin ;) staat alles nu in mijn woonkamer netjes opgesteld. Ik heb nog wel wat problemen met de USB geluidskaart (Windows installeert steeds "USB audio device" ipv. reMOTE Audio) maar daar moet ik wel uit kunnen komen en anders post ik wel een nieuwe topic op de daarvoor bestemde plaats.

Bedankt voor de hulp mensen! :okdan:

Hmm, goed voor jou, maar ik wilde net zeggen dat je jezelf beter een lol doet en een groter keyboard aanschaft...

25 toetsen is toch echt niks... Ik vind 49 voor een masterkeyboard ook te weinig; 61 is toch echt het minimum voor een masterkeyboard...

Als je een speler bent zul je er wel achterkomen dat ik gelijk heb, ben je enkel een programmeur dan zal je minder last hebben waarschijnlijk.

Je zal wel gelijk hebben, maar ik denk dat het laatste het geval is; ik ben een programmeur. ;)

Back