dione
hardkoor
Origineel geplaatst door Black Castle
Van mij mag alles. Het gaat om de context waarin je het doet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Black Castle
Van mij mag alles. Het gaat om de context waarin je het doet.
Origineel geplaatst door Ytse
Zo'n standaard basje op elke halve tel van een house beat.
Origineel geplaatst door Lacertus
Heeeeel saai, maar het werkt vaak wel!

Origineel geplaatst door Nolet
Nederlanders die heel Amerikaans willen klinken maar ondertussen taalfouten maken en/of een hollands accent hebben.
De mooiste was dat ene trance/club liedje "Walk on water" wat in het refrein ongeveer klonk als "wakkawadda...jus toe bie wit joe!!". Dit nummer doet het bij mij altijd erg goed als ik weer zin heb om te lachen!

wat is er wél mooi hard links of rechts gepanned?Origineel geplaatst door Bartology
Ik snap het, ik was iets ongenuanceerd, hoewel ik pan op hihats vreselijk vind. Ik bedoel uiterst rechts of links.

Origineel geplaatst door Nolet
Nederlanders die heel Amerikaans willen klinken maar ondertussen taalfouten maken en/of een hollands accent hebben.

Origineel geplaatst door PIE
Als het nummer z'n climax berijkt het geheel een toonje hoger laten gaan.
Origineel geplaatst door ProtoHuman
- stoer in de camera kijken en om het hardst roepen dat je 'een eigen willetje hebt'![]()

(Of, in Nederlands equivalent, hard lopen bleren over het leven van de straat vanuit je vinexwoninkje bij paps en mams)

Origineel geplaatst door trigg
En ik heb een hekel aan het verkrachten van oude nummers. Dan bedoel ik niet een coole remix, maar
bv. zo'n house versie van Jefferson Airplane - Somebody to Love... schande dat die lui die dat in elkaar
geknutseld hebben er ook nog geld aan verdienen![]()