Wat als Synthforum groot wordt?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
waarover moet er gestemd/gethinktanked worden dan?

Vanaf de dag dat ik hier kwam is het me altijd goed bevallen en ik hoop dat het ook zo blijft;)

Zelfs na 100000 members.... maar dat zien we dan wel

maar zitten daar ook niet hoop gasten bij die twee weken komen kijken en daarna niet meer komen?(en dus toch aangemeld als lid)

die gaan er bij de regelmatige grote schoonmaak zo weer uit....dat doen onze mods goed...als ik me niet vergis is er tot nu toe eentje van geweest ofnie?

Leden met maar een X aantal posts en die 3 maanden niet gepost hebben gaan allemaal:doei:

Binnenkort vliegen er weer een paar uit.>:|

Tsja speculeren kan altijd wel. Misschien wel handig om ook praktisch na te blijven denken. Het is nog lang niet aan de orde lijkt me zo.
Maar ik denk wel dat de groep moderatoren een club van wijze personen is die heel goed kan bepalen wat de korte en lange toekomst van het forum is met als voorzitter het hoofd.

De DSF meeting zal zeker impact hebben op een verder verloop van zaken denk ik dan maar. En het lijkt me dat verder iedereen open staat voor allerlei kritiek/opmerkingen/complimenten.

Maar als ik zo kijk in de lange toekomst dan denk ik wel als het forum zo blijft groeien er meer structuur (in een stichting of wat dan ook) moet komen en dat de site op meer bezoekers moet gaan rekenen en dus ook meer gaat kosten. Die kosten moeten dan ergens vandaan komen en als je het in een vorm van contributie/vrijwillige bijdrage gaan doen gaat dit weer ten koste van het aantal leden. (us bent zunig)

Maar het hoe en wat en wanneer daar is nog alle tijd voor. Dus lijkt me dat er tijd zat is om het er nog uitgebreid over te hebben.

conclusie : jullie hoeven je geen zorgen te maken, alles gaat goed

Ik vind dat je mensen met een X aantal posts niet zomaar kan verwijderen, zoals OnAcid zegt. Want dan krijg je het gevoel dat je wat MOET posten om hier mee te mogen doen, en ik denk dat dat de kwaliteit ook niet ten goede komt.

Kunnen de moderatoren niet zien hoe vaak iemand online komt en dat ze aan de hand daarvan bepalen of diegene, na bijvoorbeeld een aantal maanden niet online komen, verwijderd wordt.

'T is maar een ideetje: maar zou je slap geouwhoer en zinloze discussies, wat best gezellig kan zijn, niet in de chat kunnen doen ipv in het forum zelf, want er wordt idd wat bijelkaar geouwhoerd af en toe.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back