dancetrack af wat nu?

Uh........................ je slaat een paar stappen over.
Laat hem eens luisteren aan andere mensen en kijk wat die ervan vinden. Neem hun kritiek mee en pas de track aan.

En dan stuur je hem naar ID&T. Staat vast wel een adresje op hun site.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Uh........................ je slaat een paar stappen over.
Laat hem eens luisteren aan andere mensen en kijk wat die ervan vinden. Neem hun kritiek mee en pas de track aan.

En dan stuur je hem naar ID&T. Staat vast wel een adresje op hun site.
Moet je het wel naar mensen met verstand van die muziek, of die al in de muziekwereld zitten laten horen natuurlijk.
Je vrienden zullen toch allemaal zeggen dat ze het goed vinden ;)

Maar ik zie eigenlijk niet in waarom je 'm niet meteen zou kunnen opsturen?

Breng hem in eigen beheer uit. Met een paar duizend euro kun je al flink wat exemplaren laten drukken. Normaal eerst op vinyl, maar ik denk dat deze zo goed is om meteen op cd-single te zetten. Dan stuur je die singles gewoon naar radiostations en voordat je het weet heb je een hit. Een kind kan de was doen :gaap:

vraag een vriend die dj-t wat namen van labels die jouw soort muziek uitbrengt. Doe research, stuur op.

Origineel geplaatst door dj discodeluxe
nee?

er zit wel een sample in van supertramp...
dat wel gauw te duur zijn ;-)

Gekkie toch! You're a dreamer nothing but a dreamer!

Woon jij Bij George Bush om de hoek (van dat witte huis)? Brengt hij ook platen uit joh? Hij kan misschien wat voor je betekenen.

Laat hem eens horen hier. Kunnen we wat tips geven.

Origineel geplaatst door Catalunya
Gekkie toch! You're a dreamer nothing but a dreamer!

Woon jij Bij George Bush om de hoek (van dat witte huis)? Brengt hij ook platen uit joh? Hij kan misschien wat voor je betekenen.

Laat hem eens horen hier. Kunnen we wat tips geven.

hahaha,

ja wist je dat niet?

heeft een studiootje in zijn kelder, runt tie samen met Frankie goes to hollywood.

maar goed..

ik had wat leuks gemaakt dacht ik zo en laat eens wat van mij horen dacht ik zo.
maar ik weet nog van toeten en blazen hoe het hier werkt.

hoe kan ik die track hier uploaden dan?

hahaha,

ja wist je dat niet?

heeft een studiootje in zijn kelder, runt tie samen met Frankie goes to hollywood.

maar goed..

ik had wat leuks gemaakt dacht ik zo en laat eens wat van mij horen dacht ik zo.
maar ik weet nog van toeten en blazen hoe het hier werkt.

hoe kan ik die track hier uploaden dan?

Uploaden hier gaat alleen maar wanneer het Wavje of Mp3-tje niet groter is dan 1 Mb.

Wanneer je een bericht plaatst. Scroll je naar onderen en kies je bestand toevoegen.
Je moet daarbij wel wat schrijven of een smiley plaatsen anders pakt hij hem niet.

Succes

Origineel geplaatst door Dobre
waarom zou je hem naar ID&T sturen?

ID&T zit niet meer in de platenbizz. ;)

Waar zou je het anders naartoe sturen Dobre?

Origineel geplaatst door Catalunya
Uploaden hier gaat alleen maar wanneer het Wavje of Mp3-tje niet groter is dan 1 Mb.

Wanneer je een bericht plaatst. Scroll je naar onderen en kies je bestand toevoegen.
Je moet daarbij wel wat schrijven of een smiley plaatsen anders pakt hij hem niet.

Succes
bedankt

hmm, 1 mb ik heb hem als mp3 gemaakt maar dan is die nog 5 mb

Re: dancetrack af wat nu?

track af wat nu ?
waar kan ik hem naar toe sturen enzo ?

En wij allemaal maar denken dat je bedoelde: opsturen naar welk label of zo?

Enfin, lees deze eens.
Kom je ook een beetje te weten waar er webspace kan gevonden worden voor jouw tracks...
:doei:

Re: Re: dancetrack af wat nu?

Re: Re: dancetrack af wat nu?

Origineel geplaatst door hermax
En wij allemaal maar denken dat je bedoelde: opsturen naar welk label of zo?

Enfin, lees deze eens.
Kom je ook een beetje te weten waar er webspace kan gevonden worden voor jouw tracks...
:doei:

jaja klopt hoor, bedoelde ik ook, maar ik kwam gelijk op het idee om hem te laten horen op synthforum.

misschien is het helemaal nog nix of juist wel...that's the question

ik plaats hem later wel dan

Re: Re: Re: dancetrack af wat nu?

Re: Re: Re: dancetrack af wat nu?

jaja klopt hoor, bedoelde ik ook, maar ik kwam gelijk op het idee om hem te laten horen op synthforum.

misschien is het helemaal nog nix of juist wel...that's the question

ik plaats hem later wel dan

nou hier kan je hem ook luisteren als het goed is

ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
ik heb nou een 120 bpm versie die vind ik wat mooier eigenlijk ,maar deze is wat krachtiger.

http://home.wanadoo.nl/funkdafunky//up before the dawn - elec to% :verkoght:

nou nog eens dan?

ik hoop dat deze wel lukt.

http://home.wanadoo.nl/funkdafunky//up before the dawn - elec to dub mix.mp3
Ja hij doet 't. Maar ik vraag me af of je met deze track wel wat bereikt. Hij steunt volledig op die supertramp sample, verder gebeurt er eigenlijk nix. En de mix is ook niet echt denderend. Het klinkt op zich wel leuk, maar het is niet iets waar de gemiddelde platenboer op zich te wachten.

Back