dancetrack af wat nu?

sluit ik me wel bij aan. Het is niet heel brak of zo, maar vind t zelf niet zo'n interessante track. De sample zelf vind ik ook niet zo supersterk....om me daar een nummer mee te boeien. Verder is je laag niet bijzonder punchy.

Ik zou nog wat doormuzieken voordat je release nastreeft. Maar wat je ook doet, ik houd je niet tegen ofzo :)

Origineel geplaatst door Pjotr G
sluit ik me wel bij aan. Het is niet heel brak of zo, maar vind t zelf niet zo'n interessante track. De sample zelf vind ik ook niet zo supersterk....om me daar een nummer mee te boeien. Verder is je laag niet bijzonder punchy.

Ik zou nog wat doormuzieken voordat je release nastreeft. Maar wat je ook doet, ik houd je niet tegen ofzo :)

ja misschien heeft dat te maken dat er een mp3 van is gemaakt kwa laag.
sample is natuurlijk een smaak kwestie..
mixen is nog best moeilijk. haha ,wanneer is mijn mix goed ?

call on me erick prydz - hoor je ook nix anders dan 'call on me' eigenlijk

dit is een remix van hoe de track eerst was
hier in deze track zit meer een verhaal in .

http://home.wanadoo.nl/funkdafunky/up before the dawn -beach mix.mp3

ik heb een mp3 van call on me, en daarop gaat mijn koppie wel op en neer :D

Origineel geplaatst door dj discodeluxe

call on me erick prydz - hoor je ook nix anders dan 'call on me' eigenlijk

Dat vind ik ook een bout track:D
Maar dat mag de pret niet drukken.
Wat jij doet is er dan klakkeloos van uit gaan,als hun dat zo doen met sample a,dan pak ik sample b.
Die sample van steve winwood is op de hook gekozen,en daar moet je echt een neus voor hebben,jou sample had totaal geen inhoud op dat gebied.
Het blijft niet hangen maar het verveeld.

Dan ten 2e die track van die prydz,komt volgens mij ook uit de franse stal van daftpunk?
Dat is hardware,goede samplers,dik van top tot teen outboard spul,en een goede mixer.
En een klasse engineer?

Origineel geplaatst door trash
Dat vind ik ook een bout track:D
Maar dat mag de pret niet drukken.
Wat jij doet is er dan klakkeloos van uit gaan,als hun dat zo doen met sample a,dan pak ik sample b.
Die sample van steve winwood is op de hook gekozen,en daar moet je echt een neus voor hebben,jou sample had totaal geen inhoud op dat gebied.
Het blijft niet hangen maar het verveeld.

Dan ten 2e die track van die prydz,komt volgens mij ook uit de franse stal van daftpunk?
Dat is hardware,goede samplers,dik van top tot teen outboard spul,en een goede mixer.
En een klasse engineer?

als je al niet van die stijl houd kan je er beter geen commentaar op geven.

no way beter je huiswerk doen haha, (homework)

het was als grap op een white label uitgebracht
met daarop thomas bangalter - call on me

maar het was prydz , maar het truukje is gelukt die track is op bootleg al 3 jaar oud.

zeker gebruikt daftpunk goede samplers.
de ensoniq asrx .

die heb ik ook

:D :D see you nexttime on the muppetshow

Jammer!

Access denied

--------------------------------------------------------------------------------

This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.

The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time.

--------------------------------------------------------------------------------

You are redirected to the Wanadoo Homepage in five seconds

Vanuit deze pagina wordt u binnen 5 seconden doorgestuurd naar de Wanadoo Homepage

Dat Call on me is inderdaad een zeer foute 1-tonige track. Maargoed. Wie weet scoort jouw track ook beter wanneer je een videoclip hebt met daarin rondborstige zwetende dames.

Dat "california Dreamin" is er nog zo 1. Jammer dat ze die sample hebben gebruikt, want de song zelf en de geluiden zijn zwaar okay. Wanneer iemand zou zeggen dat ze die sample gebruiken in een track, dan zou bij voorbaat nagenoeg iedereen direkt hun afkeur uitspreken, maar toch scoort die track. Dat is nou commercie. Iets wat niemand wil, kan juist ook weer scoren.

Origineel geplaatst door Catalunya
Jammer!

Access denied

This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.

The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time.

You are redirected to the Wanadoo Homepage in five seconds

Vanuit deze pagina wordt u binnen 5 seconden doorgestuurd naar de Wanadoo Homepage

Dat Call on me is inderdaad een zeer foute 1-tonige track. Maargoed. Wie weet scoort jouw track ook beter wanneer je een videoclip hebt met daarin rondborstige zwetende dames.

Dat "california Dreamin" is er nog zo 1. Jammer dat ze die sample hebben gebruikt, want de song zelf en de geluiden zijn zwaar okay. Wanneer iemand zou zeggen dat ze die sample gebruiken in een track, dan zou bij voorbaat nagenoeg iedereen direkt hun afkeur uitspreken, maar toch scoort die track. Dat is nou commercie. Iets wat niemand wil, kan juist ook weer scoren.

ja nu al teveel downloads haaha,
moet je nagaan niet ens uitgebracht..
ik hoop dat je hem later kan luisteren

Call on me vond ik wel lekker toen die net uit kwam , maar na 100 x draaien in mijn dj set , ga ik er bijna mee frisbeeen,
nu draai ik de b kant.

"california Dreamin, vind ik dus een apres ski gevalletje.. nix aan.

Tja, dat is nu wanadoo. "The positive generation van lik me vestje"

Ik heb zelf ook Wanadoo. Betaal per maand dik voor ADSL. Krijg je maar een homepage van 10 Mb en misschien kunnen er per dag maar 20 mensen je track downloaden. zwaar irritant.

Origineel geplaatst door Catalunya
Tja, dat is nu wanadoo. "The positive generation van lik me vestje"

Ik heb zelf ook Wanadoo. Betaal per maand dik voor ADSL. Krijg je maar een homepage van 10 Mb en misschien kunnen er per dag maar 20 mensen je track downloaden. zwaar irritant.

ja dat valt me nu ook op en ik ben er pas de eerste dag met uploaden van mijn tracks bezig bij wanadoo
heb ook nog wat bij vitaminic.nl

http://stage.vitaminic.nl/main/discodeluxe2

Origineel geplaatst door dj discodeluxe
als je al niet van die stijl houd kan je er beter geen commentaar op geven.

no way beter je huiswerk doen haha, (homework)

het was als grap op een white label uitgebracht
met daarop thomas bangalter - call on me

maar het was prydz , maar het truukje is gelukt die track is op bootleg al 3 jaar oud.

zeker gebruikt daftpunk goede samplers.
de ensoniq asrx .

die heb ik ook

:D :D see you nexttime on the muppetshow

asr10 bedoel je en een sp1200
eric prydz balhanger whatever,frans en ze wonen waarschijnlijk in de zelfde straat:D

Kijk daar je lot,terug naar de freggelgrot:D:D

Ik denk dat het sampletje niet goed gekozen is.

kijk "call on me" heeft nog een emotionele lading terwijl dit sampletje zegt "ik was op voor zonsondergang" (of "ik fiets door het park" "ik eet een broodje" etc.

Origineel geplaatst door Backdrop

kijk "call on me" heeft nog een emotionele lading terwijl dit sampletje zegt "ik was op voor zonsondergang" (of "ik fiets door het park" "ik eet een broodje" etc.

:dubbel:

ja zou kunnen. het is hoe je het bekijkt. zo heeft ieder zijn benadering dat is op zich wel leuk.

call on me? ja bel me op ...

ik was op voor zonsondergang. kan zijn dat hij op het strand op ibiza zit bij cafe del mar.

Ja idd kan me zelf daar wel in vinden. Is wel vaker zo, vooral in die trance nummertjes met voc. tis zo zinnig als een koe en een olifant maar het heeft iets emotineels (meestal iets met liefde of zo) en dat scort ja.

Hoewel ik normaal ik altijd iedereen aanmoedig om muziek te maken en altijd zeg dat al het begin moeilijk is, wil ik na het beluisteren van de tracks van DJ Discodeluxe, het bekijken van zijn website, en het lezen van zijn postings graag vragen hoe je aan dat enorme ego komt?

Back