Kraftwerk live DVD + CD

De special limited laptop shaped box heeft enkele dagen vertraging opgelopen. Verwachte verschepingsdatum is 12-12-2005. Ik wacht met smart & ongeduld & ook nog verlangen erbij.

Origineel geplaatst door mikanik
De special limited laptop shaped box heeft enkele dagen vertraging opgelopen. (...)
Ik ben benieuwd naar het 88 pagina boek. Zullen het alleen live foto's zijn? Dan vind ik die set wel wat duur. :erm:

Maar waarschijnlijk zie ik mijzelf toch weer naar de winkel lopen :walker:

heb de dvd set vandaag gehaald, die is dus echt super!! ik had meteen het gevoel weer bij het concert te zijn, echt zeer goed! de bas komt erg fijn door en ook de rest is perfect, zeer de moeite waard, veel leuker dan de minimum maximum cd iig. morgen komt ook nog de Solidarnosc Live van Jarre uit, goed weekje!!

Gisteren ook de DVD aangeschaft. Althans de Synth dan :D
Eerste indruk: :okdan:

@thijs_ganger: 2 dvd's, 2cd's en een 88 pagina's tellend boekje voor EUR80,- (46,45 pond) lijkt me een redelijke prijs toch?

Origineel geplaatst door mikanik
@thijs_ganger: 2 dvd's, 2cd's en een 88 pagina's tellend boekje voor EUR80,- (46,45 pond) lijkt me een redelijke prijs toch?
Niet als je de dvd's en de cd's al hebt en het boekje min of meer hetzelfde boekje is als deze (maar dan dikker):
hier klikkuh Want die heb ik al.

Maar zoals ik al zei, ik ben een grote fan en het is een bijzonder produkt... dus ik zal hem waarschijnlijk wel kopen.

Ik word een beetje moe van het gezang, terwijl-ie z'n hand langs z'n mond houdt. Ik word ook een beetje moe van dat gedraai aan die knoppen, terwijl er bitter weinig spannends gebeurt.

Maar de geluidskwaliteit is absoluut subliem!

Ik ben naar 5 concerten geweest en vond de 'shows' eigenlijk ook errug saai, maar ja. Ik heb toch iets met Kraftwerk, ik heb me toch alle concerten prima vermaakt en zie uit naar de DVD's.

Kraftwerk is toch tegenwoordig wel een soort K3 (K4 dus, in hun geval...) geworden. Een slim marketing ding met erg weinig inhoud. Ooit was het de meest revolutionaire band van z'n tijd, maar da's toch echt zo'n 25 jaar geleden. Ze bouwen nu voort op oude roem, en op al die mensen die nu 5 keer naar exact dezelfde set gaan kijken, 'for old times sake'. Die daar dan vervolgens ook nog eens een live CD ervan te kopen, een DVD, en een T-Shirt, een poster, een broodtrommeltje, een kleurplaat .... whatever.
Iedereen moet zelf weten waar ie z'n geld aan uitgeeft, maar ik trap er niet in, ik koop al die shit niet meer....

Vind de DVD wat tegenvallen, ze hadden wel wat meer aan het camerawerk mogen doen, met wat meer close-ups dat je ze beter aan het werk ziet en wat ze gebruiken natuurlijk.

De surround mix is niet zo bijzonder en gaat ten koste van wat er in het front gaande is (vooral in dynamiek). Het laag klinkt wel lekker!

Maar gelukkig heb ik ze live meegemaakt, dat was nog ins echt vet!

Is er al iemand die die box "Notebook" heeft besteld?

Ik ben wel benieuwd naar wat er in dat boek staat. Hij ligt nergens in de winkel.

Ik heb het Notebook (Duitse versie uiteraard) je krijgt er ook een muis matje bij. Betreft het book zelf; het is eigenlijk meer een uitgebreide versie van het concertprogramma (boekje dat je kon kopen bij hun concerten). Op zich mooi om te hebben, en je moet wel een beetje Kraftwerk gek zijn, dan is 'het' het wel waard!

ik heb 'm gekocht in Duitsland vorige week, prachtig product al is het wel een prijzig gebeuren,
maar als fan heb je dat er wel voor over. Trouwens bij de Waaghals in Nijmegen hebben ze 'm liggen,
de prijs weet ik niet, maar dat zal wel iets duurder zijn. Ik heb 'm kunnen scoren voor 80 euro bij Saturn.

Het boek is eigenlijk een fotoboek, er staan alleen foto's in, misschien een beetje teleurstellend, maar
het zijn wel schitterende foto's van hun tour en wat diverse foto's.

Voor de liefhebber een must ! :)

Origineel geplaatst door thijs_ganger
Niet als je de dvd's en de cd's al hebt en het boekje min of meer hetzelfde boekje is als deze (maar dan dikker):
hier klikkuh Want die heb ik al.

Maar zoals ik al zei, ik ben een grote fan en het is een bijzonder produkt... dus ik zal hem waarschijnlijk wel kopen.

Het is inderdaad meer van hetzelfde, maar dan hardcover.

Op zich had ik de CD al, natuurlijk de Duitse versie. Maar had ik toen maar de gewone Engelse CD versie gekocht dan had ik daar "min of meer" nog iets aan!

Geinig, ik heb de notebook versie besteld in de UK. Prijs "Total Order Amount: £46.45", dat is dus ongeveer EUR60. Er was ook al zo'n opmerkelijk prijsverschil tussen de engelse en duitse versie van de platenbox. Het verschil was 3 duits talige nummers.

ik liep vandeweek in de mediamarkt, ik was alweer vergeten dat ie er aan zat te komen en zag m staan. (gewoon een dubbel dvd, ik hou met niet bezig met verschillende versies, bonus tracks, duits of engels en bpekjes al helemaal niet.)

tja, echt spannend om te zien is het optreden niet, maar toch vind ik de beelden erg mooi (heet dat constructivisme of zo, wat je in de jaren 20 en 30 van de vorige eeuw zag in de ussr) en wat de muziek betreft is er gewoon veel te genieten. mooie uitvoeringen van prima nummers in uitstekende kwaliteit.

ik vond de cramps dvd (target video=erg lofi) die ik ook gekocht heb trouwens wel leuker.

correctie:
ik vind de kraftwerk dvd leuker. ik heb m nu bijna helemaal bekeken en de meeste beelden zijn erg mooi. trans europe express is wat dat betreft mijn favoriet. jammer dat sommige nummers meer naar de 'mix' uitvoering neigen dan naar het origineel.

Origineel geplaatst door Leo
correctie:
ik vind de kraftwerk dvd leuker. ik heb m nu bijna helemaal bekeken en de meeste beelden zijn erg mooi. trans europe express is wat dat betreft mijn favoriet. jammer dat sommige nummers meer naar de 'mix' uitvoering neigen dan naar het origineel.

idd staat die UR remix van expo 2000 er ook bij ? op een cd van hun stond dat het een nieuw nummer was maar het is gewoon de remix van UR van die expo 2000 .. beetje wack wat mij betreft .. maar ach kraftwerk is ook zo 1973 ;)

Ik was toen ook in Vredeburg geweest het was toen super!
Zelfs U2 (Bono)was toen zo onder de indruk dat ook zij Neon-lights opnieuw deden!

Ik heb hier nog een leuk linkie ..link

Van het Minimum-Maximum Album............aaahhh genieten.....

En ze zijn idd nooit van hun optreed concept afgetreden!
Wir sind Schaufensterpuppen!!....Boom...Boom...Boom...Tsjak....Poing!

Back