Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben benieuwd naar het 88 pagina boek. Zullen het alleen live foto's zijn? Dan vind ik die set wel wat duur.Origineel geplaatst door mikanik
De special limited laptop shaped box heeft enkele dagen vertraging opgelopen. (...)

Niet als je de dvd's en de cd's al hebt en het boekje min of meer hetzelfde boekje is als deze (maar dan dikker):Origineel geplaatst door mikanik
@thijs_ganger: 2 dvd's, 2cd's en een 88 pagina's tellend boekje voor EUR80,- (46,45 pond) lijkt me een redelijke prijs toch?

Origineel geplaatst door thijs_ganger
Niet als je de dvd's en de cd's al hebt en het boekje min of meer hetzelfde boekje is als deze (maar dan dikker):
hier klikkuh Want die heb ik al.
Maar zoals ik al zei, ik ben een grote fan en het is een bijzonder produkt... dus ik zal hem waarschijnlijk wel kopen.
Origineel geplaatst door Leo
correctie:
ik vind de kraftwerk dvd leuker. ik heb m nu bijna helemaal bekeken en de meeste beelden zijn erg mooi. trans europe express is wat dat betreft mijn favoriet. jammer dat sommige nummers meer naar de 'mix' uitvoering neigen dan naar het origineel.