Slechte ideeën

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
deze draad jaren achter elkaar missen, dan blijven lezen omdat je toch morgennacht nachtdienst hebt en je het beste maar wakker kunt blijven en niet doorhebben dat het lage vuurtje onder de pan met rijstresten de hele avond en nacht al heeft staan fikken...

(andere keer was nog spannender, gas net niet helemaal uitdraaien, zodat wel de vlam uitgaat, maar er wel nog gas blijft stromen, dan uitgaan, 's ochtends terugkomen en denken... "wat ruikt het hier raar" -overleefd, amazingly enough-)

deze draad jaren achter elkaar missen, dan blijven lezen omdat je toch morgennacht nachtdienst hebt en je het beste maar wakker kunt blijven en niet doorhebben dat het lage vuurtje onder de pan met rijstresten de hele avond en nacht al heeft staan fikken...

(andere keer was nog spannender, gas net niet helemaal uitdraaien, zodat wel de vlam uitgaat, maar er wel nog gas blijft stromen, dan uitgaan, 's ochtends terugkomen en denken... "wat ruikt het hier raar" -overleefd, amazingly enough-)

Ja maar wat is er nou slecht aan? Het riekt naar....... ghehehehe;)

Slecht idee... na het zuipen nog kippetjes gaan bakken, op de bank in slaap vallen, wakker worden van de rook in je huis, pan van het vuur halen en op de grond gaan liggen om onder de rook te blijven. Vervolgens word je vriendin wakker en zet alle ramen open en de pan buiten. Resultaat: Een jaar lang last van je longen en stinkende gordijnen.

Ey Scarum, die gas ongelukjes ey... toevallig veel Duitsers in de familie? ;-P

De kooi van de hamster van je vriendin open laten staan terwijl ze op vakantie is en er de volgende ochtend achterkomen dat ie leeg is :confused:
en je beseft dat je op 3 hoog woont en na de gebruikelijke krokodillentranen nu opgescheept zit met een piepkonijn (= caafje)

Maar hijs wel lief hoor :D:luv:

Zone Horror kijken op UPC digital. Het enige wat er Horror aan is, is de kwaliteit van de uitzendingen.

...geboren worden. Het was daar net zo lekker warm.

Illegale software DVD's proberen te verkopen op dit forum :)

- Je electrische (versterkte) viool door een distortion pedaaltje

...

Heel goed idee juist!

- Bergafwaarts de voorrem van je mountainbike volledig inknijpen (20 minuten in coma)

...

Ook een heel goed idee,.. als je zover bent ff pb-en,. dan kom ik met de cam en worden we youtube sterren!!!

een viool door een distortion gaat prima,
ik heb ooit wat optredens van Ronny Hawkins gemixt, die had een violist met distortion
hij speelde als gimmick wat hendrixnummers:bekdicht:
je moet er van houden, maar het kan dus wel.
ik ben niet zo erg van de violen, denk ik.
dus wel een slecht idee8D
of niet??
nou weet ik het niet meer.

:mega:
/
.

een berichtje achterlaten , terwijl je eigenlijk niets zinnig te zeggen hebt

Met je WC pot in discussie gaan 8o)

Oh?
Limbaugh,%2BThe%2BTalking%2BToilet.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.