iets doen wat je niet doet... is dat mogelijk?![]()
Ja six,.. Dat heet: "iets laten",.. In de volksmond ook wel : "iets niet doen"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
iets doen wat je niet doet... is dat mogelijk?![]()

Slecht idee van Windows vista was om mijn Firefox download map te syncen met mijn mp3 speler. WTF. Mijn hele spelert staat nu vol kutnummers en synthdemootjes en andere crap die ik download. En erger nog: iedere keer als ik 'm nu aansluit worden automatisch alle mp3 uit die map er naar toe gekopieerd.
Slechts 1 voorbeeld uit de slechteideëenkoker die Microsoft heet....

@sunny pedaal Hij slaat op de beruchte, voorlopig gesloten kattendraad op ons synthforum.Een kattendraad beginnen (hij's nog niet terug)
geweldig!Mijn hele spelert staat nu vol kutnummers

volgens mij zijn de pianist en de pruik geen dikke vrienden.............
en de beste manier om wilders weg te krijgen is, ...
op hem stemmen, hij kan niets, dus het feest is dan snel en definitief over.
jeroen
Ja maar dan kan hij nog wel even van nederland een VVD land maken. Minimum loon afschaffen, sociale voorzieningen afschaffen, bijstand afschaffen, minder belasting(voor de rijken), onze gezondheids zorg nog verder uitkleden. Dan word het allemaal nog kutter hier. Een cliënt van me zij over balkelende al: het lijkt wel of Drees weer terug is, alles waar we vroeger voor hebben gevochten wordt weer ongedaan gemaakt. En dan heb ik het nog niet eens over de appartheid die we hier gaan krijgen.
Alle lastige Noordafrikanen naar huis, dus geen geld meer nodig voor inbraakbeveiliging
en als je goed kijkt herken je zelfs nog wel een beetje Mozart in z'n pruik
PRIMA!