Slechte ideeën

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Slecht idee van Windows vista was om mijn Firefox download map te syncen met mijn mp3 speler. WTF. Mijn hele spelert staat nu vol kutnummers en synthdemootjes en andere crap die ik download. En erger nog: iedere keer als ik 'm nu aansluit worden automatisch alle mp3 uit die map er naar toe gekopieerd. :frons:
Slechts 1 voorbeeld uit de slechteideëenkoker die Microsoft heet....

Je mobiele telefoon naast je computermuis leggen en terwijl je geconcentreerd naar je scherm kijkt, je mobiel pakken om te navigeren.

Slecht idee van Windows vista was om mijn Firefox download map te syncen met mijn mp3 speler. WTF. Mijn hele spelert staat nu vol kutnummers en synthdemootjes en andere crap die ik download. En erger nog: iedere keer als ik 'm nu aansluit worden automatisch alle mp3 uit die map er naar toe gekopieerd. :frons:
Slechts 1 voorbeeld uit de slechteideëenkoker die Microsoft heet....

Nog niet zo slecht als je windows niet gelijk na installeren te tweaken!!!8o)

( onze kat kwam, weldoorvoed terug , na 1 jaar. die van m'n vriend zelfs na 2 jaar !)

- van ons Pa en Ma, toen ik paar maanden oud was Tilburg-Noord naar buitenwijk van naburige gemeente verhuizen... Noord is redelijk kut, maar beter stad dan een dorp denk ik tegenwoordig
- usb
- loops maken in de multitracker van cooledit 1.2, die sequencen in renoise 1.5 en dan afmixen in cubase sx2...over omslachtig gesproken (...kan niet wachten tot ik een mpc heb haha)

Een kattendraad beginnen (hij's nog niet terug)
@sunny pedaal Hij slaat op de beruchte, voorlopig gesloten kattendraad op ons synthforum.

1"ja" zeggen,.. als de buren vragen of je op hun kat wilt passen!
2 De voordeur openlaten als je op de kat van de buren past!
3 Met je dochter van drie maanden in de draagdoek terwijl t ijskoud is,. bij heel de buurt flyers in de bus gaan proppen,..kat kwijt,. aub terugbrengen!
4 Na 3 dagen stress er achter komen dat ie niet door de voordeur weg was maar in de achtertuin van t balkon was geflikkert. zit ie gewoon daar beneden,..meow miew,.. pfff

Ik haat katten!

volgens mij zijn de pianist en de pruik geen dikke vrienden.............

en de beste manier om wilders weg te krijgen is, ...

op hem stemmen,

het is een nieuwe hadjememaar ( bier een cent, jajem 2 cent) ofzoiets

hij kan niets, dus het feest is dan snel en definitief over.

:mega:
jeroen

volgens mij zijn de pianist en de pruik geen dikke vrienden.............

en de beste manier om wilders weg te krijgen is, ...

op hem stemmen, hij kan niets, dus het feest is dan snel en definitief over.

:mega:
jeroen

Ja maar dan kan hij nog wel even van nederland een VVD land maken. Minimum loon afschaffen, sociale voorzieningen afschaffen, bijstand afschaffen, minder belasting(voor de rijken), onze gezondheids zorg nog verder uitkleden. Dan word het allemaal nog kutter hier. Een cliënt van me zij over balkelende al: het lijkt wel of Drees weer terug is, alles waar we vroeger voor hebben gevochten wordt weer ongedaan gemaakt. En dan heb ik het nog niet eens over de appartheid die we hier gaan krijgen.

Ja maar dan kan hij nog wel even van nederland een VVD land maken. Minimum loon afschaffen, sociale voorzieningen afschaffen, bijstand afschaffen, minder belasting(voor de rijken), onze gezondheids zorg nog verder uitkleden. Dan word het allemaal nog kutter hier. Een cliënt van me zij over balkelende al: het lijkt wel of Drees weer terug is, alles waar we vroeger voor hebben gevochten wordt weer ongedaan gemaakt. En dan heb ik het nog niet eens over de appartheid die we hier gaan krijgen.

JUIST: Ik zeg stem Wilders! géén 52% inkomstenbelasting meer, dus meer te besteden in m'n studio :D Alle lastige Noordafrikanen naar huis, dus geen geld meer nodig voor inbraakbeveiliging :D en als je goed kijkt herken je zelfs nog wel een beetje Mozart in z'n pruik :D PRIMA!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back