Slechte ideeën

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
beste manier om ervanf te komen:
tja: noem hem de nederlandse mussolini eh pardon, berlusconi
beschrijf hem open : een populist voor de domme mensen.
er daarom op stemmen is net zoiets als je tong in een mesthoop steken : het idee is apart , maar ik vind het niet aantrekkelijk.
natuurlijk vervelend dat een deel van de mensen zo bang is ( gemaakt oa , bewust door balkenende/bush en co) dat ze een redder menen nodig te hebben. zelfs een kleine hilter(man) zouden ze verwelkomen.
och verder iedereen krijgt de regering die men verdient.

inkomstenbelasting
dat is ook zoiets compleet van den po gerukt...
want waarom moet de gewone man dit betalen? hij is immers geen ondernemer en maakt dus geen winst.
het inkomen van de gewone man is niets anders dan een vergoeding voor verrichte inspanningen, 1:1 dus...

precies. Heren ik ben het met u allen eens. We zijn te links afgezonken en de gewone man (en de categorie daar net boven) krijgen de hardste klappen.

Ik vind Wilders aan de ene kant een beetje eng en te ver doorslaan (vooral qua religie en asielbeleid) aan de andere kant, staat z'n "ieder voor zich" houding me wel degelijk aan. minder collectief (in mijn geval afdragen, voor anderen misschien de hand ophouden) het sociale "vangnet" is al veels te lang een sociale hangmat.....

het sociale "vangnet" is al veels te lang een sociale hangmat.....
spreekt u uit ervaring of hebben we het hier over onderbuiksgevoelens??
ik vind dat ik het ruimschoots goed genoeg heb, eigenlijk profiteer van een groot deel van de overige arme wereldbevolking , denk dat enkele onsjes minder , voor het overschot van den nederlanders en westeuropeanen beter zou zijn , en heb geen moeite een klein deel van mijn rijkdom te geven voor het algemeen nut en belang.
en daar past wilders echt niet bij.
maar verder ieder z'n keus en meug, lijkt me trouwens wel volledig of topic, nog erger dan die leuke kattentopic

wel een slecht idee : nogmaals belasting heffen over wat mensen in hun leven verzameld en verdiend hebben en waar ze dus al ruimschoots belasting over betaald hebben. ik doel op belasting over erfenissen. zie geen rechtvaardiging hiervoor

Ja maar dan kan hij nog wel even van nederland een VVD land maken. Minimum loon afschaffen, sociale voorzieningen afschaffen, bijstand afschaffen, minder belasting(voor de rijken), onze gezondheids zorg nog verder uitkleden. Dan word het allemaal nog kutter hier. Een cliënt van me zij over balkelende al: het lijkt wel of Drees weer terug is, alles waar we vroeger voor hebben gevochten wordt weer ongedaan gemaakt. En dan heb ik het nog niet eens over de appartheid die we hier gaan krijgen.

je hebt helemaal gelijk, maar ik zou geen betere manier weten om van deze boere-kermis af te komen...........

:biertje:

en die signature van metatron... ik zal je zeggen wat het nog meer is:

omdat 'de plant' nagenoeg overal kan groeien op aarde en lokaal kan voorzien in de allerlei basisbehoeften van mensen, kleding, brandstof, bouwstoffen (en nutuulk het medicijn tegen stress) etc etc maar dat wil 'men' :maffia: niet omdat er dan niets meer te verdienen valt aan zelfstandige mensen... :L

Ik wil best 50euro per maand meer belasting betalen als de ziekenfonds weer terug komt. Het openbaarvervoer gratis, de nuts staatsbedrijf en ons onderwijs net als in de jaren tachtig weer een betere kwaliteit heeft. Ons onderwijs is een van de slechtste in europa, dat was vroeger wel anders. Kijk en mensen met 2 paspoorten die zich niet kunnen gedragen: het nederlandse afpakken en persona non grata. Net als vroeger. Als iemand zich bij mij thuis als een hufter gedraagd gaat hij met een rotvaart de trap af.

yup, in de 80's had je bijv. nog GOED beroeps onderwijs... tegenwoordig is het slappe tering hap, allemaal van dat quasi kantoor onderwijs gelul zonder handjes wapperen en de helft van de tijd gebeurt er ook niets op school...

'ze' :maffia: zijn het bewust aan het kapot maken, the next generation leeft straks op magnetron hap met cola, anti depressie middelen en tv... compleet de weg kwijt, geen doel, geen passie, nix... plantjes...

Laatst gewijzigd:
back on-topic :

- op sf over politiek beginnen...

En mensen met 1 paspoort die zich niet kunnen gedragen? Beetje vaag hoor.

Maar wel erg on-topic!

Inmetselen.

Welke gewone man hebben we t dan precies over?
'jan met de pet' die voor iemand werkt die WEL winst maakt...
zoals ik ook al heel duidelijk in die andere post aangaf overigens

Inmetselen.
door de metselaars die vrij zijn... :D

het kunnen gedragen begint bij de opvoeding... maar als ouders daar geen tijd meer voor hebben omdat ze steeds harder en meer moeten werken om de immer hoger wordende schuld bij de 'geldmeesters' :maffia: af te betalen dan gaat het hard achteruit... de westerse wereld is wat gezinsleven betreft al behoorlijk naar de tering geholpen, vaak werken beide ouders en kinderen krijgen een sleutel om de nek zodat ze het huis in kunnen na schooltijd om vervolgens het diepvriesvreten in de magnetron te kunnen schuiven...

in bijv. de hispanische gemeenschap (latijns amerika) is de familieband nog wel redelijk hecht...

Laatst gewijzigd:
precies. Heren ik ben het met u allen eens. We zijn te links afgezonken en de gewone man (en de categorie daar net boven) krijgen de hardste klappen.

Hoe kun je t nou met ons allen eens zijn,. dat slaat nergens op,. heel slecht idee!!
En die gewone man,.. die snap ik al niet,. maar nu is er dus ook een bovengewone man???
En klappen???? Beetje overdreven niet?,. je hebt een distressor en je internet is nog niet afgesloten! Tijd om in een lek rubberbootje de oceaan proberen over te steken naar een land waar t beter is!

Ik vind Wilders aan de ene kant een beetje eng en te ver doorslaan (vooral qua religie en asielbeleid) aan de andere kant, staat z'n "ieder voor zich" houding me wel degelijk aan. minder collectief (in mijn geval afdragen, voor anderen misschien de hand ophouden) het sociale "vangnet" is al veels te lang een sociale hangmat.....

Bijstandsmoeders,.. chronisch zieken,.. mensen uit achterstandsposities,.. iedereen die nu z'n baan kwijt is geraakt vanwege een hypotheekscam,..
Lui die in hun thuisland de koppen worden afgehakt.
Erg lastig allemaal. Daar lijd je echt onder,.. ik voel met je mee.

Fijn,. Ieder voor zich,..Minder collectief,. Lastige Noord afrikanen naar huis,.. Damn,..
Hup holland,..hup

Maar wij hebben geert,. die is ook tof!!!

Slechtste idee ever,.. Is dat misschien,.. stemrecht voor de bovengewone man?

:dubbel:

mensuh, ga gewoon muziek maken , nu het nog kan.................

dit is nederland, we worden je laatste (1500) jaren al geteisterd door allerlei vage figuren in de politiek.

wat mij de grootste zorgen baart is dat overheden het nu echt voor mekaar aan het krijgen zijn om op grote schaal levende muziek weg te saneren.

zodra dat weg is, dan breekt pas echt de pleuris los.

dus vooral herrie blijven maken, ............................... .

/
.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back