Slechte ideeën

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
'jan met de pet' die voor iemand werkt die WEL winst maakt...
zoals ik ook al heel duidelijk in die andere post aangaf overigens

door de metselaars die vrij zijn... :D

het kunnen gedragen begint bij de opvoeding... maar als ouders daar geen tijd meer voor hebben omdat ze steeds harder en meer moeten werken om de immer hoger wordende schuld bij de 'geldmeesters' :maffia: af te betalen dan gaat het hard achteruit... de westerse wereld is wat gezinsleven betreft al behoorlijk naar de tering geholpen, vaak werken beide ouders en kinderen krijgen een sleutel om de nek zodat ze het huis in kunnen na schooltijd om vervolgens het diepvriesvreten in de magnetron te kunnen schuiven...

in bijv. de hispanische gemeenschap (latijns amerika) is de familieband nog wel redelijk hecht...

Het probleem van veel ouders is dat ze geen grenzen aangeven, Ik ben zo vaak getuigen van zo'n dreinkind die doormiddel van een hoop gezeur en gejank toch z'n zin krijgt. Volgens mij willen veel mensen vriendjes zijn met hun kinderen. Pappie betaald wel FF de scooter van 3000,-, playstation 3, X-box 360(allebei natuulk) of de laptop en als ze braaf zijn krijgen ze er nog een thuisbioscoop bij. Dus het begint al dat kids de waarde van geld niet kennen(voer voor een nieuwe kredietcrisis). We creëren een ongelovelijke slappe jeugd, er zit echt helemaal nix meer in kwa idealisme, sociale bewogenheid en compassie. Zit je dadelijk in een land met allemaal van die egoïsten.:r

Ieder voor zich zelf en fuck de buurt!!! Ligt er een lijk op straat? Hopelijk ruimt iemand het op. Want zelf iets voor je medemens doen......Neh! Het is al moeilijk zat om je studio vol spullen te kopen. Lekker met je suv door de speeltuin scheuren, want je hoeft toch niet aan andere mensen te denken. Oude mensen(die het land hebben opgebouwd)stop je in containers op een verlaten industrie terein. Leg ze gewoon naakt op een rooster en boor een gat in de container als afvoer. Dan hoef je alleen nog maar iemand in dienst te nemen die wat broodkorsten aan die nutteloze oude mensen geeft. Gaarkeukens voor de werkelozen, chronies zieken en alle andere nuttelozen. Misschien een kampje om ze op te ruimen, want allemaal van creperende mensen op straat, dat ziet er niet erg netjes uit.

Laatst gewijzigd:
800px-Martin_Niemoeller.jpg

Beetje de mentaliteit van de mens vandaag de dag ey..

Vast stellen dat hier in Vlaanderen heel veel bekrompen mensen wonen die geen verandering aan durven en de katholieken maar blijven geloven door te beweren dat zij de redding des Vaderlands zijn. Het omgekeerde van het Wilders effect maar daarom niet minder dramatisch.... :stupid :stupid :stupid

Gelukkig dat ik me kan opsluiten thuis en me kan af reageren op mijn gear ;)

precies. Heren ik ben het met u allen eens. We zijn te links afgezonken en de gewone man (en de categorie daar net boven) krijgen de hardste klappen.

Ik vind Wilders aan de ene kant een beetje eng en te ver doorslaan (vooral qua religie en asielbeleid) aan de andere kant, staat z'n "ieder voor zich" houding me wel degelijk aan. minder collectief (in mijn geval afdragen, voor anderen misschien de hand ophouden) het sociale "vangnet" is al veels te lang een sociale hangmat.....

8o)

Of over de netwerkkabel struikelen en de netwerkpoort van je macbook eruit lopen..

Denken dat het hier leuk is en vervolgens op een politieke theekransje belanden.

...
ah nee, dat is niet grappig.

grappig proberen te zijn op het synthforum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back