6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
die doet mij denken aan
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
die doet mij denken aan
'jan met de pet' die voor iemand werkt die WEL winst maakt...
zoals ik ook al heel duidelijk in die andere post aangaf overigens
door de metselaars die vrij zijn...
het kunnen gedragen begint bij de opvoeding... maar als ouders daar geen tijd meer voor hebben omdat ze steeds harder en meer moeten werken om de immer hoger wordende schuld bij de 'geldmeesters'af te betalen dan gaat het hard achteruit... de westerse wereld is wat gezinsleven betreft al behoorlijk naar de tering geholpen, vaak werken beide ouders en kinderen krijgen een sleutel om de nek zodat ze het huis in kunnen na schooltijd om vervolgens het diepvriesvreten in de magnetron te kunnen schuiven...
in bijv. de hispanische gemeenschap (latijns amerika) is de familieband nog wel redelijk hecht...

die doet mij denken aan deesch
precies. Heren ik ben het met u allen eens. We zijn te links afgezonken en de gewone man (en de categorie daar net boven) krijgen de hardste klappen.
Ik vind Wilders aan de ene kant een beetje eng en te ver doorslaan (vooral qua religie en asielbeleid) aan de andere kant, staat z'n "ieder voor zich" houding me wel degelijk aan. minder collectief (in mijn geval afdragen, voor anderen misschien de hand ophouden) het sociale "vangnet" is al veels te lang een sociale hangmat.....

AlphaJuno2 proberen te verkopen voor 500euro. goed of slecht idee ??
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=112954

certainly not bad, although i like her more with hair:die doet mij denken aan deesch
Nog een slecht idee:
Weglopen met je laptop terwijl het audiokabeltje er nog in zit...
Wat was dat janken toen zeg!!!
Of over de netwerkkabel struikelen en de netwerkpoort van je macbook eruit lopen..

Een macbook kopen!![]()

idd, je kan er beter 1 krijgenEen macbook kopen!![]()