Slechte ideeën

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
een macbook kopen is een goed idee mits je geld hebt natuurlijk.
Een discussie tussen win en mac is een slecht idee idd,
maar hellaas niet direct jou idee.
Wat ook een slecht idee is, is ideeen van andere mensen stelen.

ach ik kan nog wel ff doorgaan zo :Z

Een monofone groovebox uitbrengen

Pinnen, je pas in je wallet steken, weglopen, en € 50,- in de muur laten zitten.
True story :(

Pinnen, je pas in je wallet steken, weglopen, en € 50,- in de muur laten zitten.

Ja,.. is mij ook gebeurd,.. ipv je geld uitnemen gewoon je telefoon opnemen die toevallig gaat en in een heftig gesprek vallen,.. Dan gewoon bij de pinautomaat in de auto stappen en daar 15 minuten blijven bellen,.
En dan als je ophangt denken,.. heeeejjj,.. ik heb mn 100 euri in die machine gelaten,.. Dus je weet ook nog dat je die persoon onbewust hebt gezien wiens lucky day t was,.. :stupid. Erg goed idee idd

Ik zat mijn bankzaken eens te checken met online bankieren en kwam tot de conclusie dat ik anderhalve week geleden 170 euro heb gepind en ik kan me het ECHT niet meer herinneren!

Ik zou ook niet weten waarvoor ik toen 170 euro nodig gehad zou hebben... :S

Maar ik heb het blijkbaar toch gepind...

Ik ga alleen pinnen als er al geld in de sleuf voor me klaar ligt.
Ik vind pinpasjes gebruiken zooooo ouderwets...
dat doe ik niet meer hoor..
dan ga ik liever naar een andere automaat.

Ik zat mijn bankzaken eens te checken met online bankieren en kwam tot de conclusie dat ik anderhalve week geleden 170 euro heb gepind en ik kan me het ECHT niet meer herinneren!

Ik zou ook niet weten waarvoor ik toen 170 euro nodig gehad zou hebben... :S

Maar ik heb het blijkbaar toch gepind...

170 euri,..klinkt als een tweedehandse rompler,.. Of zo'n goedkoop groefkistje,.. of zo'n anders nikszeggend ding waarvan je na een week niet eens meer weet dat je t hebt gekocht zodat je ineens een vaag bedrag ziet op je bankafschrift!!!!

Zo,. dat ook weer opgelost,.. kun je weer rustig doorwhopperen!!!

opeenvolgende posts

opeenvolgende posts

GSM aan laten staan tijdens de daad (moment suprême). :stupid
Verschrikkelijk. Zoiets gun je je ergste vijand niet.

Juist.. same here. Daarna noooit meer. In Emmen nota bene. Daar kom je al niet voor je plezier.

Last edited by a moderator:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back