Muzikant of apparatuurfreak?

Muzikant of apparatuurfreak?

• Muzikant!

Stemmen: 63 64,3%
  • Gearfreak!

Stemmen: 35 35,7%

• Totaal aantal stemmers
    98

trigg

Brass Intelligence
Een beetje generaliserend denkend, zijn de mensen hier op het synthforum in 2 categorieën op te delen:

1) De muzikant, die z'n gear primair gebruikt als middel om muziek te maken

2) De gearfreak, die vnl. gear heeft omdattie helemaal verslaafd is aan spulletjes & apparaatjes

In welke categorie val jij?

Beide

(had in de poll moeten staat IMHO)

Muzikant, want als de apparaten doen wat ik wil dat ze doen, kan het me verder aan me reet roesten. Ik heb nu wat bakken staan, en ik koop nauwelijks nog iets bij.

Ook bedie,
Ben muzikant in hart en nieren, maar ben zooooo verslaafd aan gear.

Ook voor mij geldt dat ik beide ben (heb dus ook geen stem uitgebracht omdat die keuze er niet instaat). Ik vermoed trouwens wel dat het merendeel van de leden zowel muzikant als gearfreak zijn. Misschien een idee om de poll nog aan te passen ;)

:doei:

Origineel geplaatst door Danny
Ook voor mij geldt dat ik beide ben (heb dus ook geen stem uitgebracht omdat die keuze er niet instaat). Ik vermoed trouwens wel dat het merendeel van de leden zowel muzikant als gearfreak zijn. Misschien een idee om de poll nog aan te passen ;)

Hmmmm.... ik had bewust beide eruit gelaten, omdat ik eigenlijk een keuze wilde forceren tussen het 1 of het ander
en ik denk dat dan bijna iedereen de optie 'beide' kiest....

Maargoed, van mij mag een moderator de poll nog aanpassen (ik kan dat zelf niet meer doen) :)

... ik had m'n hand al op de knop, maar ben het wel eens met Trigg: het dwingen tot een keuze, dàt levert juist de eerlijke resultaten! :D

Hand-in-eigen-boezem: ik ben toch het meest een gear-freak. Dol op apparaatjes waaraan veel te ontdekken valt.
Als de gear/track ratio bezie, dan moet ik toch concluderen dat ik minder muzikant ben dan ik zelf zou willen... :o:
Maar goed, ik kom m'n tijd op een aangename wijze door, en dat is voor mij het belangrijkste.

OK dan ... muzikant dan maar ... als het echt niet anders kan ;). Maar met sommige momenten ben ik dus veel meer gearfreak. Ik heb perioden dat ik gedurende een maand alleen maar geluiden op de Virus of SY99 programmeer. (dus eigenlijk beide :engel: )

Origineel geplaatst door Hanz
... ik had m'n hand al op de knop, maar ben het wel eens met Trigg: het dwingen tot een keuze, dàt levert juist de eerlijke resultaten! :D

Hand-in-eigen-boezem: ik ben toch het meest een gear-freak. Dol op apparaatjes waaraan veel te ontdekken valt.
Als de gear/track ratio bezie, dan moet ik toch concluderen dat ik minder muzikant ben dan ik zelf zou willen... :o:
Maar goed, ik kom m'n tijd op een aangename wijze door, en dat is voor mij het belangrijkste.

same here!

Beide... Ik denk dat de meesten trouwens voor beide zullen kiezen, mocht die optie voorhanden zijn ten minste...

Ik heb dus niks ingevuld.

muzikant vind ik een heel groot woord, maar ik verzamel gear waarvan ik het geluid denk nodig te hebben in m'n tracks.
Of iets een geil apparaat is interesseert me ook niet zoveel, maar als ie een geil geluid maakt :P

een virus vind ik bijv een geil apparaat, maar die sound heb ik niet nodig... goed, ik heb hem wel als tdm(was al aanwezig id studio), maar ik zou hem zelf nooit hebben aangeschaft.

Wat moet een muzikant zonder goede spullen :confused: :eureka: zingen?

en ik........

en ik........

een beetje van beide!.............................beslist!:halleluja

Beide, absoluut.
Maar ow sjit, ik moet kiezen van trigg....nee dan ga ik voor muzikant. Of wacht, misschien wel meer gearfreak. Tis allemaal zo mooi spul he? Maar je moet er wel wat mee doen natuurlijk. Dus misschien toch wel muzikant. AAARGH!

eeh
eeeh
eeeeh

55/45 gearfreak/muzikant

denk ik....

Back