Meningen over Feedback

Wat een dikke onzin.
Ik ben meermaals prima geholpen bij Feedback, en ik kom er graag om eens lekker gear te kunnen uitproberen.
Bij hoeveel winkels bij je in de buurt kan je dat?
(... ik weet wel dat je vroeger bij de Servaas niet eens naar binnen mocht als je geen geld bij je had. Laat staan uitproberen van gear... brrr...)

Kritiek leveren is makkelijk, en er zullen altijd wel dingen ter verbetering zijn, maar je moet wel realistisch blijven.
Feedback is een winkel, dus moeten ze dingen verkopen, omzet draaien, winst maken.
En het feit dat ze personeel hebben om je te helpen, een grote locatie en de stapel gear om uit te proberen betekent dat ze vermoedelijk iets duurder zullen zijn dan een postorderbedrijf. Nou ja, dat is logisch.
En niemand is verplicht iets bij Feedback te kopen. Bevalt het je niet, dan koop je elders, gewoon pragmatisch zijn.
Sim-pul.

Nog zoiets: problemen komen overal wel eens voor. Dat is jammer, maar dat gebeurt nou eenmaal.
Je herkent een goeie winkel niet aan het ontbreken van problemen, maar aan het vermogen ze opgelost te krijgen en daarmee toch tevreden klanten te houden.

Ik heb het al vaker gezegd: als je een probleem hebt met een winkel, dat moet je ze niet hier aan de schandpaal willen timmeren, maar het proberen op een effectieve manier met ze op te lossen. Die tweede stap wordt nog wel eens vergeten. Er is niets mis met het delen van gebruikers ervaringen, maar ik heb soms het idee dat sommige mensen liever klagen dan hun probleem aanpakken en proberen op te lossen. (de hollandsche ziekte?)

Re: Klagen over FEEDBACK

Re: Klagen over FEEDBACK

Origineel geplaatst door dr.meccano
Brand los.. want er zijn frustraties genoeg:)

Lekker simpel om zo een thread te beginnen!

Zo kan iedereen wel 10 threads per dag starten: Klagen over:

En dan al de merken, importeurs, boekers etc. invoeren. Tevreden klanten beginnen immers zelden een thread ergens over. Jank.

Origineel geplaatst door Hanz
(de hollandsche ziekte?)

zeker niet, is hier in vlaanderen net zo erg.
mensen zijn te verwend tegenwoordig, als iets niet sito presto in orde is klaagt men direct.
oplossingen (actief mee-) zoeken is altijd voor iemand anders...

Origineel geplaatst door hermax
zeker niet, is hier in vlaanderen net zo erg.

Misschien is het besmettelijk, of is het epidemisch.....:D

Frietbek, tsja. In zekere zin zijn het een beetje dozenschuivers.

Als je I4 in de buurt hebt dan heb je weinig te klagen.
(En als die te duur zijn rijd je even naar .de)

Ach, ik heb je vast helemaal verkeerd begrepen.
Je hebt het toch over dat vervelende rondzingen tijdens een optreden?

Gelukkig is er dan nog http://www.behringer.com/FBQ2496/index.cfm?lang=ENG

FBQ2496_big.jpg

tja, de een kennie singen, de ander kennie schreifen.
zo hebben we allemaal wel iets :D

Beste mijnheer Meccano,

Voor je begint over Feedback en een eventuele slechte service zou je eens bij jezelf moeten beginnen.
Weet je nog dat ik je een Casio CZ-5000 heb verkocht?
Je hebt mij gevraagt of ik deze tot half Juni wil vasthouden voor je terwijl ik al meerdere gegadigden had.
Maar na een mailtje of wat van mijn kant hoor ik niets meer van je.
Je was zo serieus en je hebt zo'n goede naam bij het synthforum.
Doe dan eens sportief en mail mij terug.
Ik heb namelijk geen moeite als iemand om wat voor reden dan ook niet zijn afspraak kan nakomen.
Er kan altijd iets tussengekomen zijn.
Maar laat het @^$%#!^$# dan wel ff weten. :(

Overigens, ik heb totaal geen slechte ervaringen met Feedback. Prima bedrijf. :okdan:

Greetz,

Mike

Hmmm,....als ik ergens naar toe ga om een apparaat aan te schaffen dan zal het verkooppersoneel mij een worst zijn.
Van te voren weet ik allang wat ik wil en heb die gasten dus niet echt nodig.
Ik geef toe, het is niet het meest enthousiaste personeel dat daar rondloopt maar de prijzen kunnen erg interessant zijn.
Als je trouwens eens echt in een grafstemming wilt komen moet je eens naar Big One Music gaan in Zwolle.

Gelukkig is het synthforum een zeer goede uitlaadklep, vraagbaak, noem maar op.
Voor vragen kun je hier altijd terecht en er is altijd wel iemand bereid je te helpen met eea.
Beschouw de mensen hier op het forum maar als je advies/raadgevers en ga gewoon naar Feedback of waar dan ook naar toe als je voor de prijs iets niet kunt laten staan.
Zal mij een zorg zijn dat een verkoper niet professioneel overkomt. Ik weet namelijk toch al lang wat ik zoek.

Ik ga overigens meestal naar Nederland Muziek in Almere.
De koffie staat klaar, personeel is aardig, ze proberen er achter te komen wat je wil, je mag de synths lekker uitproberen en als je een beetje kunt babbelen heb je een apparaat voor dezelfde prijs als bij feedback of zo.

idd ze zijn goedkoop ,en als je al weet wat je wilt ( dat wil nog niet zeggen dat ze het hebben ook al staat het in hun website en krantje) kan je er best heen.effe je gear halen en wegwezen

,maar toch ik heb meegemaakt dat ik dus een akai filterbank(mf42) wilde gaan halen(jaren geleden):) en dan zegt die verkoper dat ze uitverkocht zijn en NIET meer te leveren zijn
die dingen kon je dus gewoon nog 2 jaar later kopen!

:frons:

Origineel geplaatst door sweety
idd ze zijn goedkoop ,en als je al weet wat je wilt ( dat wil nog niet zeggen dat ze het hebben ook al staat het in hun website en krantje) kan je er best heen.effe je gear halen en wegwezen

,maar toch ik heb meegemaakt dat ik dus een akai filterbank(mf42) wilde gaan halen(jaren geleden):) en dan zegt die verkoper dat ze uitverkocht zijn en NIET meer te leveren zijn
die dingen kon je dus gewoon nog 2 jaar later kopen!

:frons:

Er was een periode inderdaad dat die MF42 niet meer te leveren was omdat de importeur ze gewoon niet meer kon krijgen heb ik begrepen.
En later is er ergens nog een 100 tal van die dingen opgedoken, en werden ze ook weer verkocht.
Gebeurt wel vaker dit soort zaken schijnt.

Hmm inderdaad! Hoevaak de Waldorf Pulse wel niet uit de verkoop ging, en er toch weer ergens 'n partijtje opdook...

Vooruit dan maar.. ook ff "klagen".

Ik heb eigenlijk maar 2 dingen wat ik minder vind van Feedback:

-Sommig (niet alle) personeel is echt wel ongeïnteresseerd bezig met klanten. Maar da's bij de meeste/alle grote bedrijven.

-De Feedbacks liggen te ver van m'n huis.

Voor de rest: :okdan:

En 't scheelt een hoop "ergenis" als je gewoon ZELF ook een keer 't een en ander thuis eerst uitzoekt en dan alleen 't fysiek testen daar doet.

Affijn...

Ligt het aan mij of is die gozer die deze thread is begonnen niet eens deelgenoot van de discussie.......

Ik zal me laten verleiden om me in de discussie te mengen:
Ik heb geen enkele slechte ervaring met Feedback (Rotterdam) en ik heb al voor meer dan € 5.000 daar gekocht. Ze weten wat de voorraad is, telefonisch besteld is de volgende dag vaak binnen, lopen met zware dingen mee naar je auto,..... noem maar op. En nee, ik werk er niet.

Back