Okay we doen het achterstevoren:
C738 is mijn forum nick. Ik ben hier gekomen via een electronic-musicmakers chatkanaal op IRC.
Daar had ik deze nick ook al... Waarom? Destijds toen ik op IRC terecht kwam had ik het probleem dat mijn nick maar 8 karakters lang mocht zijn. Dus ik zag mezelf genoodzaakt mijn chatnaam die ik op Yahoo gebruikte ( Cybernetix738 ) af te korten tot C738.
Waarom dan die 738? Cybernetix was al bezet en ik heb dr toen 3 getalletjes achter verzonnen.
Dus... nu weet je het
In het 'echte' leven heet ik trouwen Robin, en soms is het wel lachen dat ik vaak ook C genoemd wordt door synthforum mensen als ik ze soms ontmoet op meetings ofzo.
-C-
C738 is mijn forum nick. Ik ben hier gekomen via een electronic-musicmakers chatkanaal op IRC.
Daar had ik deze nick ook al... Waarom? Destijds toen ik op IRC terecht kwam had ik het probleem dat mijn nick maar 8 karakters lang mocht zijn. Dus ik zag mezelf genoodzaakt mijn chatnaam die ik op Yahoo gebruikte ( Cybernetix738 ) af te korten tot C738.
Waarom dan die 738? Cybernetix was al bezet en ik heb dr toen 3 getalletjes achter verzonnen.
Dus... nu weet je het
In het 'echte' leven heet ik trouwen Robin, en soms is het wel lachen dat ik vaak ook C genoemd wordt door synthforum mensen als ik ze soms ontmoet op meetings ofzo.-C-
Dat mc gedeelte begint af en toe tegen mij te werken. 

bastard die van bass houdt