Hoe ben jij aan je Nickname gekomen?

Okay we doen het achterstevoren:

C738 is mijn forum nick. Ik ben hier gekomen via een electronic-musicmakers chatkanaal op IRC.
Daar had ik deze nick ook al... Waarom? Destijds toen ik op IRC terecht kwam had ik het probleem dat mijn nick maar 8 karakters lang mocht zijn. Dus ik zag mezelf genoodzaakt mijn chatnaam die ik op Yahoo gebruikte ( Cybernetix738 ) af te korten tot C738.

Waarom dan die 738? Cybernetix was al bezet en ik heb dr toen 3 getalletjes achter verzonnen.

Dus... nu weet je het :) In het 'echte' leven heet ik trouwen Robin, en soms is het wel lachen dat ik vaak ook C genoemd wordt door synthforum mensen als ik ze soms ontmoet op meetings ofzo.

-C-

Mijn nickname, eigenlijk bedoeld als McKwok, is ontstaan omdat ik me vaak net als het verstoten, dikke, lelijke, zwarte 4e neefje van Donald Duck voel. :erm: Dat mc gedeelte begint af en toe tegen mij te werken.

Nee, ik heb echt geen idee hoe ik op mc_kwok ben gekomen. Gelukkig maar, want zo heel interessant is dat ook niet.

Om de een of andere reden konden mijn vrienden maar geen bijnaam voor mij vinden, alhoewel er voor hen wel degelijk waren gevonden. Lang voor de millennium-gekte kwam iemand met 'Hermax 2000 for president!' op de proppen. (was bezig met al die computers 2K-ready te maken) Ik heb de Hermax overgehouden.
Ik weet het, 't is niet spectaculair.... =(

Komt van professor Zonnebloem, uit Kuifje. Ik las ooit eens column van een schrijver die jaloers was op Zonnebloem omdat hij (Z) door explosie heensliep vanwege zijn doofheid. Ik was zelf ook nogal doof op dat moment, vandaar dat ik 'DJ Zonnebloem' ging gebruiken (ipv Fuzzball) binnen mijn toenmalige screamtracker-crew. Is nu Triphonius Z (Z voor Zonnebloem) om het iets 'normaler' te laten klinken, omdat er toch wat solo-optredens aan zitten te komen. Om nou aangekondigd te worden als 'DJ Zonnebloem'... niet alles wat ik doe slaat nergens op ;)

hay

ik zal het even vertalen maar turtel betekent schildpad.

ik heb heel lang geleden waterschildpadden gehad ,4 sruks

een dikke , twee niet zulke dikke en een magere

ze zatten in een grote bak met water en een landje met uitzicht naar buiten

ze zijn allemaal een natuurlijke dood gestorven(echte natuur was het natuurlijk niet)

maar turtel is altijd mijn bijnaam geweest(heeft ook met mijn snelheid te maken)

ik mis ze nog wel eens , god wat kunnen die beesten soms stinken

ze zijken en schijten heel de dag door

Greetz Turtel

Origineel geplaatst door turtel
ze zijn allemaal een natuurlijke dood gestorven(echte natuur was het natuurlijk niet)
Dit heeft toch niets met je avatar te maken he? :)

Origineel geplaatst door turtel

ik mis ze nog wel eens , god wat kunnen die beesten soms stinken

ze zijken en schijten heel de dag door

Hahahahahaha, meesterlijk! :dubbel:
Je moet columnist worden, man.

Ik wil direct schildpadden fokken. :)

sorry voor het off-topic

IK vind mijn nick nog steeds cool !

hahahha sowhat ?

hij hoort aanelkaar, dus niet los.

Waarom ? IK speeld vroeger een een schiet spel. Je kon kiezen tussen Swat of Terror team.
Nou raad eens ik zat meestal in het Sowhat team.;)

dus gewoon mijn nick snel uit spreken en je heb SWAT

Maar natuurlijk ook de So What ? nou en ?

hehehhee

greetz

Sowhat

ik speelde met nog 3 hanzen in een bandje, ik had toen alleen maar zo,n korg ms 20 waar ik alleen maar een hoop herrie uit kon halen, dus de bijnaam blieb was al snel een feit
later had ik met filtsift de letters op de toetsen gekalkt zodat ik ook voorzichtig wat solo,tjes ging doen.

heb m'n nickname gevonden doordat ik vliegtuigen vet vind , en vooral de F/A 18 Hornet ....en die is grijs..

duz : GreyHornet :)

in de tv-serie friends was er op een gegeven moment een stukje waar je ieders gedachten hoorde. Bij Joey: "dumdumdadumdum"(of iets dergelijks neuriënds), vervolgens denkt één van de dames: "who's singing?".

Snap je 'em?!! :D Neuriën? ??? --> Muziek? ??? --> Synths? ??? -->......ach, laat ook maar :Z

Origineel geplaatst door GreyHornet
heb m'n nickname gevonden doordat ik vliegtuigen vet vind , en vooral de F/A 18 Hornet ....en die is grijs..

duz : GreyHornet :)

Een echte kerel noemt zich Tomcat }:| ;)

kan ook , maar die heb ik helaas nog nooit mogen zien vliegen :(

maar k , ik had ook een tijdje de naam Vectum , wat 'Advanced' = Gevorderd , betekent in het Latijn ...
dat was in de tijd dat ik nog een online game speelde :)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Dit heeft toch niets met je avatar te maken he? :)

diesteklein

greetz Turtel

the red eye; omdat ik toen bezig was met een demo over een gast die in een ruimtestation om jupiter heendraait, en niet veel anders te doen heeft dan naar de stormen op jupiter te staren, en het gevoel heeft dat jupiter met een groot rood oog (de rode storm op jupiter) naar hem terug staart.
Alsof je aangestaard word door de chaos zelf :)

vandaar the red eye.

:maffia:
Ik ben gewoon een :duivels: bastard die van bass houdt :D
En ik lijk niet op me pa Hahahahaha :D

Vrij simpel dus

Back