Absynth
Born 2 chill!
Ik vond het drankje absynth altijd wel interessant, en synths, dus combineerde dat.........ik wist niet vantevoren dat er een Vst was die al zo heet, en ik heb eigenlijk nooit meer mijn naam verandert hier.
Mijn andere nick is "Wipeout System", daar kwam ik op toen ik op het toilet zat op de basis, we hebben hier namelijk een toiletrollen systeem dat heet"industrial wiping system", daar hebbik "industrial wipeout system" van gemaakt, maar dat was me te lang, dus ist Wipeout System geworden.....

Mijn andere nick is "Wipeout System", daar kwam ik op toen ik op het toilet zat op de basis, we hebben hier namelijk een toiletrollen systeem dat heet"industrial wiping system", daar hebbik "industrial wipeout system" van gemaakt, maar dat was me te lang, dus ist Wipeout System geworden.....

ik vond dat cool staan en ook gaaf klinken. Toen heb ik er maar iets moois van gemaakt. Verder wordt ik ook wel techje, techie of tech genoemd. Bij Enemy Territory heet ik Killiam, wat komt van mijn voornaam; William. Dus tijdens quake wordt ik tech genoemd en tijdens ET Killiam.