Hoe ben jij aan je Nickname gekomen?

Wilf, een verbastering van mijn naam. Oorspronkelijk gebezigd door onze toetseniste maar later ook overgenomen als roepnaam omdat mensen nogal moeite hebben met mijn echte naam (Wilfred). Als ik me namelijk met mijn echte naam voorstel noemen de meeste mensen me later bij een verkeerde naam (meestal Wilfried of Wilbert :stupid ).

Een andere hele oude nickname van me is Heer Misantroop, nog uit de ICQ-tijd en uit de tijd dat ik een black metal projectje had :D

ik zit hier nu onder de naam van mn broertje, maar mn echte nick die ik gebruik voor op Vinyl is : Phenomena

deze naam ik ontstaan bij het zappen op TV, op het moment dat ik langs TMF zapte was het nummer van LL. Cool J. erop, genaamd ''Something like a phenomena.

hebbes dus:)

Nog voor het echte internet begon, zat ik op de BBS te "surfen" want een vriend van op school had daar dan zijn eerste site waar je dan echt naar zijn telefoonnummer moest inbellen.

Ik zocht dus plots een nickname. Keek ik even wat rond ik magazines en kwam toen plots op de discotheek "El Divino" uit. Er was toen nog geen sprake van deejay zijn of van muziek maken. Ik nam dus Divino aan. Achteraf een niet te gebruiken naam natuurlijk als deejay want er bestond wel degelijk een club met die naam en een Claude El Divino.

Achteraf op hotmail bestond Divino al dus werd het maar Divinio en dat blijft het nu maar.

Mijn echte naam is Vincent en vrienden noemen me Vinne. Komt er wel allemaal wat in voor ook.

Voila

Bij mijn geboorte, gekregen van m'n ouders...
Mijn echte naam hebben ze me nooit willen zeggen!

Groet,

Wouter Maarten Blommers

Mijn pa was zo vriendelijk me deze nick te schenken. Gratuit et pour noppe!!

Erg handig trouwens, je vergeet 'm ook niet zo snel.
Onhandig: er zijn tientallen van ons.. in Friesland bestaat zelf een "Hans de Vries" band, gevuld met louter.. ehh.. Hans de Vriezen...

Het leukste om te spelen (of te luisteren) vind ik nog altijd groovy B3 solo's , dus zodoende... inmiddels heet ik op Twitter alsmede op gmail.com GroovyBudha ( ja ja ik weet dat het om helemaal correct te zijn Buddha zou moeten zijn, maar gelukkig bestaat er ook een Budha en het staat nu eenmaal al op m'n T shirt dus we houden het maar zo)

Heheh... echte nick is Minotaur Electronics. Zoop enorm veel RedBull vroeger in de studio, en ik liet overal die blikjes slingeren. En NoxGenus is Latijns voor NachtGebroed. En Minotaur past ook wel 'n beetje in dat straatje... en ik heb veel haar. Wat ook weer werkt bij het half stieren verhaal van de Griekse mythe.

Dus zodoende Minotaur Electronics.

Maar jah... Minotaur Electronics... da is zo'n werk om steeds mee in te loggen. Dus werd het al snel MINOELEC. Maar minoelec@gmail.com begon 'n beetje vol te lopen met spam! Bedankt TMEbv! Dus tikte ik VCOVCA in bij gmail, en ik had 'n leuke nieuwe account. Wat ook best 'n gemakkelijke is voor mensen om te onthouden...

Mijn bijnaam is DJ (dooie jeroen) Die naam kraag ik in de punkscene(1987) omdat ik in die tijd de enige punk met deathmetal in z'n platen colectie was. En omdat ik wel eens door mijn suikerziekte wel eens in coma ergens op straat of in de gang van m'n huis gevonden werd. In nijmegen is die naam voor me verzonnen. Ik woonde inde fransestraat en op de van't sant straat in die tijd.

Ik woonde inde fransestraat en op de van't sant straat in die tijd.

Das mooi, ik in de Pontanusstraat... oude Rattaplan pand... De Pontanus! Dan ken jij mijn buurman denk ik wel!

Ik ben het vergeten. Leukste versie blijft dat het het iq van Sharon Stone is, volgens haarzelf dan. Dat is hem dan maar.

Nooit gedaan, geeneens een slecht idee gezien mn achternaam Peteri is :)

Ik ben het vergeten. Leukste versie blijft dat het het iq van Sharon Stone is, volgens haarzelf dan. Dat is hem dan maar.

Ik dacht dat jouw nick van de gelijknamige plaat van Wire kwam.

Mijn nick bedacht ik toen ik de account voor SF aanmaakte en Susie Q van Creedence Clearwater Revival en vervolgens Sweet Gene Vincent van Ian Dury uit de wekkerradio kwamen.

Die Wire Lp heb ik al 3 keer voor mn verjaardag gekregen ja :D

Back