Hoe ben jij aan je Nickname gekomen?

Origineel geplaatst door fuse
>Boemtsjak associeer ik met Kraftwerk hoor. :)

Anders ik wel! :)
boemtsjak...boing...kepeng.... toch?

Met zo'n nickname moet je dus wel een echte die-hard Kraftwerk fan zijn.8)

Van mijn vader en moeder :)
marcE = marc Eyckerman

Moet ik nu vertellen hoe ik op deze wereld ben gezet??????

:) :) : LOL

Origineel geplaatst door DraZziC

hehe, dan heb je misschien wel ooit met mun vader gevochten, maar die woonde toen dicht bij de Marconilaan (iig zoiets spreek je het uit :))

nou das niet echt in Eindhoven zuid.

dus niet.

en zo oud ben ik nu ook weer niet !!

Tja,

Ik kende net het hele verhaal van the lamb lies down en ik vond de slipperman wel heel leuk bedacht.

Voor wie niet bekend is met het verhaal even in het kort:

Rael word in NYC door de wall of death geraakt en gaat dood in fly on a windshield. Hij ontwaakt in een soort cocon waar hij weer in slaap valt. Als hij wakker word bevind hij zich in een grot met stalactiten en stalacmiten die een kooi om hem vormen. Gekweld door pijn ziet hij z'n broer John. Hij roept om help maar John loopt weg en de grot verdwijnt. Hij komt in een fabriekshal waar "the grand parade of lifeless packaging"word gefabriceerd. Hij doet hier aan mee en hij komt weer terecht in NYC waar hij bij een Gang aansluit. Hij knuffelt een stekelvarken, beleeft z'n eerste date die mislukt. (Hij heeft over dit onderwerp een boek gekocht. Hij wil naderhand z'n geld terug. :D) Hij beland in een lange gang met overal wezens die naar boven willen maar niet kunnen. Boven zijn er 32 deuren en 1 gaat naar buiten. Hij ontmoet daar een blind meisje (liliwhite lillith) die hem mee naar "buiten" neemt.
Hij ontmoet z'n held de Dood. Dood heeft een vermomming die hij zelf "supernatural aneasthetist" noemt. Rael schrijft hem af als een illusie. Hij komt bij een roze meer waar hij word opgegeten door The Lamia. (Zoek maar eens op in een mythologisch woordenboek.) Hij beland in een rare ghetto met slippermannen. Wezens met rare genitalien. (Zie peter Gabriel in z'n kostuum :D ;D :D) Om weg te kunnen moet z'n dingetje eraf gehakt worden. Dit gebeurt. Het orgaan word in een gele tube gedaan die door een raaf word afgepakt. Hij achtervolgt het beest en komt uit bij een ravijn met een kolkende rivier waarin hij de tube ziet wegdrijven. enz. enz.

(Gewoon het album kopen, dan heb je het hele verhaal)

Maar ja, Het is een leuk verhaal en ik vond het interresante wezens. Wel grappig eigenlijk. Zo kom ik aan m'n naam hierzo.

Origineel geplaatst door olafmol
olafmol is een samenvoeging van mijn voornaam en het studentennummer dat ik op de Hanzehogeschool toegewezen kreeg....O'love is weer een verbastering van mijn voornaam, ik moest ineens snel een DJ naam verzinnen voor op een poster/flyer...tadaaa

Ik dacht al dat je die knakker was die de formule 1 op de radio doet verslaggeveren...

Maar dat ben je dus niet...

Origineel geplaatst door Cozko

Anders ik wel! :)
boemtsjak...boing...kepeng.... toch?

Met zo'n nickname moet je dus wel een echte die-hard Kraftwerk fan zijn.8)

Ik had er niet eens bij stilgestaan, maar inderdaad, dat nummer van Kraftwerk gaat van '...Boing...Boom...Tschak...' :)

Ik vind Kraftwerk wel goed, maar ben geen echte superfan van ze (misschien dat m'n onderbewustzijn me iets anders probeert te vertellen: ik blijk een Kraftwerk nickname te hebben en ik heb ook nog eens een aantal Trance Europe Express CD's hier liggen ;) ).

Vroeger, als kindje, liep ik urenlang, op vakantie in Frankrijk, over de Franse straten te lopen, in mn eigen fantasie wereldje. In volslagen blijdschap en onbewustheid. Maakte ook tekeningen/schetsen van muziekstukken/.strips/ etc.

herinner me nog een urenlange tocht door Italie....onbeschrijfelijke vreugd over het strand lopend en muziek horend.

NR is enkele jaren geleden ontstaan omdat ik zo'n enorm groot IK voelde dat wel buiten mezelf leek te komen.. en dat alles aankon.. sindsdien heb ik dat maar Naton R. genoemd naton verbastering van de genie Achnaton [een Egyptische koning aka Gnoom..] en Rozenburg als een verlangen naar Heelheid en thuiskomst.

Kortom een typisch geval van arrested development.

;{ ;{ ;{ ;{ ;{

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door murphi
Ik dacht al dat je die knakker was die de formule 1 op de radio doet verslaggeveren...

Maar dat ben je dus niet...

Sjah dat dacht ik dus ook in den beginne ;) Wel humor Olaf ;) Heet je molenaar van achternaam oid dan? Of houd je dat liever prive ;)

Sja, d'n "band" waar ik deel van uitmaak heet 'Zoids'
Dit was speelgoed uit de jaren '80, en opzich BEST grappig!(zie pic) Uiteraard zijn er ook verschillende 'Manga-series' van geweest, zoals over vrijwel ELK robotachtigs object in Japan..
walloffame_1727_96373141

Maar omdat ik 't een beetje saai & zo vond om de "band-naam" voor vanalles te gebruiken, heb ik de woorden 'Zoids' & 'city' bijelkaar gevoegd.. Oftewel: Zoidsity
=>deze naam gebruik ik voor alles op i~net/e~mail
De toevoeging '(take2)' kwam erbij toen ik zo slim was om veels te veel te verwijderen op m'n pc, waardoor ik onder de naam 'zoidsity' nix meer kon doen op dit forum..:stupid En daardoor 'genoodzaakt' was om OF een andere naam OF een toevoeging te kiezen.. (McGyver-oplossing..) MAAR 't werkt!!!!!
Aldus mijn "naam":z

Origineel geplaatst door Disco Stu
Disco Stu likes disco music!

Paar jaar terug toen Half-Life voor het eerst bespeelbaar werd via internet. Moest een naam hebben en Disco Stu(d) is zeker vet.

Maar in mijn band moesten we wat anders hebben, ik weet niet meer precies welke ik eerst had...Splinter geloof ik..en Groeve. Maar uiteindelijk werd het Doctor Trimble.

Nou ik weet zeker dat niemand weet waar deze naam vandaan komt (komt namelijk uit een film). Het komt uit "The Fly" met Jeff Goldblum. Op een gegeven moment is hij al in de vlieg veranderd en komt er uit het niets opeens een dokter en die wordt in 1 keer vermoord. Geweldig! En raad eens hoe die dokter heette. ;)

Verder wordt het ook wel afgekort naar (onze eigen) Trimble en Doc. Oc. klinkt ook wel gezellig.

nouja....wat een onzin weer.

:doei:

wow, die snelheid !!!
zo snel dat het statisch wordt, dat zou wel 's raketman kunne zijn

ISPdeRuiter

ISPdeRuiter

ISP = Internet service provider

de Ruiter = de achternaam van onze stichter

Onze organistatie verleent adviezen met betrekking tot verschillende
onderwerpen over het gehele Internet in zes verschillende talen.

Namens allen,
ISPdeRuiter

Skipsel is een verbastering van Skippy. Een naam die m'n vrienden me ooit gegeven hebben omdat ik zodra ik wakker ben meteen rond loop te stuiteren. Deze nick heb ik al een hele tijd en er zijn meer mensen die me aanspreken met m'n nick dan met m'n echte naam.

Ik studeerde in Leiden. Mijn huisgenoten (Randstedelingen) noemden me altijd 'de Duitser' (ik kom uit Twente en dat is volgens hen hetzelfde als Duitsland ;)) of 'de Tukker'. Dat werd dus datucker.

Back