Hoe ben jij aan je Nickname gekomen?

Lang geleden toen ik nog niet wist dat keyboard geen geluid geven en synths wel :D heb ik mijn keyboard ingeruilt voor een Roland MS1 samplertje om mee te djen !

m.a.w. Roland MS1 --> Ronald Ms 1 --> Ronald Mstudio1 (waarbij de M is verbasterd tot Music ! )

Later bleek dat MS ook door andere Ronald gebruikt werd omdat zijn achternaam met een M begint maarja ach volgens mij is zijn nummer anders achter de MS :D

Nou ik ook dan maar ff. Ik zat een wasig college te volgen op school, geen id meer waar het over ging, maar op een gegeven moment begon die aap te smijten met termen als 'de syntagma in een zin' ofzow (heeft dus iets te maken met een bepaalde woordstructuur ofzo) en dat leek me wel een dikke naam. Vandaar!

Syntaxis misschien? Er is zelfs een soort synthesizer-nummer met zo'n naam, op een Nog-Goedkoper-Dan-Synthesizer-Greatest-Van-Meneer-Starink CD door een of andere sjaak genaamd Roel Zaadnoordijk o.i.d.

Hoe ik aan mijn naam kom. Ik eet gewoon iedere dag een banaan en op een gegeven moment moest ik voor een internetsite een nickname opgeven en ik was ook nog eens een banaan aan het eten. Makkelijke keus dus.

Al onmogelijk veel combinaties mee gemaakt:
Banana World
Banananananananee
Mr. Banana
Bananachocolate
I Like Bananas
Hot bananananas

Blijft lachen.... deze naam is me altijd wel een beetje bijgebleven

"Met een banaan kom je niet voor een verassing te staan" ;)

:confused:

Mijn broer had een schoonmakbedrijf Wesco (Wesselius Company). Hij stopte en ik vond het wel een lollige naam. Maar dan moderner: Wesko. Stom stom stom, zo heet het halve oostblok. Maar volhouwe, he?!

gnudde....

das een stopwoord dat mn neef en ik verzonnen, zo'n 10 jaar geleden, toen we zo stoned als een aap waren, en op een zwoele zomeravond in mn rooie opel kadet naar een casettebandje van Luke Slater zaten te luisteren.... da was pas gnudde ;)

In de jaren tachtig was het nogal een rage met rappers/taggers om hun naam aan te duiden, door de medeklinkers weg te laten en er iets als fresh of cool achter te zetten. Nou dat ging een beetje te ver maar de naam jrs had ik toen en het is eigenlijk een beetje verwaterd en gebruik ik deze nog steeds

Een beetje afgezaagd.. working on thiz one...

Fuzzy Stone komt uit het boek "de regels van het ciderhuis" van John Irving.
Leuke naam, omdat het een tegenstelling in zich heeft (harige steen...) en het 'bekt' lekker.
Duzzz vandaar.......

Mijn achternaam is Korteweg. Letterlijk vertaald naar Engels krijg je Shortway... Om het dan nog iets met muziek/geluid te maken te laten hebben, heb ik het verbasterd naar Shortwave.

interessant he?? ;)
(P.S. voor BamBam, deze is wel cynisch bedoeld :D )

Origineel geplaatst door Syntagma
neenee, het was echt syntagma. Zoek maar op in de Van Dale :)

Smegma misschien; een frisse nickname!

Altijd bereid een synthfreak te helpen met oversteken,
ISPdeRuiter

korg+konijn=korgkonijn

korg+konijn=korgkonijn

ik hou van konijnen en van korg:kimono:

zoveel nieuwe leden met zoveel vreemde namen... ik denk ik kick 'm weer omhoog (omdat ik er niet bij was op de Nationale Thread-OmhoogSchopDag)

Dan zet ik de mijne er ook gewoon bij:

Nico

werd Niekie doordat mijn oma dat zei in het bijzijn van wat kameradskies
vervolgens duurde het 10 jaar voor het eindelijk Neukie werd
maar omdat dat in veel situaties niet echt werkte werd dat Nookie (op z'n Engels, erg veel veranderde er nu ook weer niet)
mijn destijds Engelstalige vriendinnetje maakte er Noci (nootsjie) van
maar die was al te vaak bezet (die naam dus he), dus werd het n0_key (spreek uit nookie op z'n NL)

uhm.. vroeger (en nu nog wel eens) speelde ik veel RPG games en met name in de Final Fantasy spellen zat altijd wel zo'n bruut getekende draak genaamd Bahamut, ofwel de koning der draken 8D

Back