Omdat het schijnbaar heel veel uitmaakt of je je spul heel tijd mee sleept naar podiums of dat het in een en hetzelde hokje staat, en het spul komt mijn studio ook niet uit dus dat maakt echt wel veel uit, en het is dus geen inboedel verzekering. en sja of het ook daadwerkelijk blijft staan in de studio of niet dat is een kwestie van vertrouwen.
Het zou toch wat zijn als je huis afbrand tot de grond en de verzekering dan leuk zegt, ja misschien heb je je hele inboedel wel verplaatst we kunnen het niet zien immers ligt alles in as, als verzekeringen zo werken dan sluit natuurlijk niemand meer een verzekering af.
Ik heb gewoon de prijzen die ik er ook voor betaald heb opgegeven, voor de dingetjes waarvoor ik ech mazzel prijsjes heb betaalt heb ik gewoon de gangbare prijzen opgegeven.
Ik heb ook een gesprek gehad over de waardes etc, en unive kwam zelf er al mee aanzetten dat dit spul niet in waarde zakt
Totale verzekerde waarde is een stukje hoger als de echte waarde van alles in me studio, dus ik neem aan bij brand dat ik m,n hele studio weer terug kan kopen.
ik laat nog wel even meer weten als ik alles zwart op wit heb.