Welke modular moet ik kiezen?

Ik heb het artikel gelezen in de sos van vorige maand, geeft een leuk beeld over de modules van de auteur.

tsja, knoppen zijn toch wel handig en leuk, maar misschien met een attenuator/mixer...

Enkele dagen geleden stootte ik op een interessante website. Na wat zoeken, vind ik hem niet terug. Weet misschien iemand welke website aan de volgende beschrijving voldoet?

Het betreft een Engelstalige website met witte achtergrond, een database van hele reeks euorackmodules. Het is dus, naar wat ik had verstaan, geen webshop. Je kan er categorieën selecteren, bv. clock modules, waarna je een uitgebreid gamma krijgt van bestaande modules. Klik je erop, krijg je een beschrijving en een link naar de website van de fabrikant.

Er bestaan wellicht tal van dergelijke websites. Ook naar deze ben ik benieuwd. Deze blonk echter uit in overzichtelijkheid.

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd:
Bedankt, fourier, het was deze die ik zocht! De andere, welke Rigo postte, zal ik ook eens bekijken.

deze is wel aantrekkelijk:
http://www.modcan.com/emodules/dualdelay.html

modcan dual delay
Features:
Two independent mono delays
48kHz sample rate, 32bit DSP processing and 16bit I/O
Built in 4 pole Lowpass filter with resonance and routing
CV control over all major parameters
Mono or stereo input/output
Delay time in 3 ranges
Tap and Sync tempo
Sync tempo division

Dual%20Delay.jpg

of anders de makenoise echophon
http://www.makenoisemusic.com/echophon.shtml
echophon.jpg

Die Modcan Dual Delay is bijzonder dikke prima, kan ik melden.

als je geduld hebt: Club of the knobs: model 15. Geweldig apparaat.

Ik heb een Piston Honda. Eigenlijk geen ervaring met de andere osc's (behalve youtube filmpjes ;)
De Piston kan lekker rauw klinken. Overigens is dit mijn enige vco en dat is dan wel weer een gemis.

Ik heb de Cyclebox. Heel breed bereik aan timbres. Kan rauw en digitaal klinken maar heeft ook mooie ronde tonen. Erg veel mogelijkheden, enorm frequentiebereik, en met de expander van Intellijel erbij is het helemaal feest.

Back