MOTM Morphing Terrarium
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Een enorm gave module, een van me favs zelfs
Ik heb hem alleen in een custom 5U variant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MOTM Morphing Terrarium

Ja: vanalles wat de MS zelf niet heeft: wavefolders/wavemults, BBD delays, de plaguebearer, saw aninmators etc etc...Hoi,
Ik heb een korg ms20 mini en wil graag uitbreiden op deze synth. Ik ben van plan om een 19inch eurorack te gaan bouwen ik had al een paar modules in mijn hoofd: The Harvestman English Tear, Pitsburgh Sequencer en een pistburgh synthblock.
Nu vraag ik mij af of er nog meer modules die waardevol zijn als uitbreiding op mijn ms-20?
Ik heb die pitsburg sequencer nog even bekenen maar het is toch niet wat ik zoek. Ik zoek meer iets richting de roland system 100m 182 sequencer.Hangt er vanaf wat je wilt. Je zou aan wat clock achtige dingen kunnen denken, de Pittsburg sequencer is alleen een CV sequencer. Bijvoorbeeld 4ms RCD of QCD. Weet je al waar je je clock vandaan gaat halen? Uit een LFO of uit je computer? Of uit een drummachine zoals een 808 oid?
Oke wat zou jij dan aanraden in plaats van de synthblock. Ik vond wel mooi dat je meteen een oscilator, filter, ADSR hebt.De Pittsburg synthblock vond ik trouwens een grote teleurstelling. Te zachte outputs, crappy curves van de draaiknoppen en te cheap gebouwd.
Oke wat zou jij dan aanraden in plaats van de synthblock. Ik vond wel mooi dat je meteen een oscilator, filter, ADSR hebt.
wat heb je voor alternatieven?
Inmiddels heb ik een echophon gekocht, echt een superding
mijn volgende module word waarschijnlijk een wavetable osc
Heb al wat rond gezocht in het aanbod:
WMG Gamma wave
Mutable instruments Braids
Cyclonix Cyclebox
Harvestman Piston Honda
MOTM Morphing Terrarium