Patat Met
TB or not TB
Ik heb stiekum wel Buchla hoor. Sssshhh niet verder vertellen.lol......deze thread gaat ooit nog eens award winnen voor de verzameling meest boute uitspraken ooit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb stiekum wel Buchla hoor. Sssshhh niet verder vertellen.lol......deze thread gaat ooit nog eens award winnen voor de verzameling meest boute uitspraken ooit.
Ik heb een tijdje een NL2x gehad maar dat waren voor mij veel te veel functies om de synthese 100% te leren kennen. Ik heb daarna een tijdje gedacht aan een hele simpele synth a la nanozwerg of dark energy.
Sinds kort zit ik eraan te denken om te beginnen met een heel simpel systeem (1 VCO, 1 VCF, 1VCA, 1LFO en 1 Envelope) maar dan modulair.
Ik twijfel nog tussen een dotcom en een doepfer systeem en per onderdeel nog welke module te kiezen.
Wie kan mij wat tips geven over de keuze voor een bepaalde VCF of VCA bijvoorbeeld?
Ik ben dus niet de enige die er zo over denkt.You'll certainly be hearing some noises soon. That's all I can promise...
I can tell this system has a similar complexity level to Serge, Buchla, and
Wiard 300 series with lots of "hidden" features. The exception is the user
base is smaller as the modules are newer...
De G2 demo is leuk inderdaad, maar hardware nodigt mij toch meer uit om aan knopjes te gaan draaien. Ik twijfel nog tussen .com en doepfer maar wat ik het onduidelijkst vind is dat er talloze verschillende filters e.d. zijn, maar ik moet ze maar eens goed vergelijken en dan gewoon de knoop maar doorhakken.
Die phaser klinkt wel erg lekker........zucht.

Mag ook een Fenix zijn hoor.Eindelijk een conclusie aan deze draad: Je moet een RHD kiezen.

Ik moet nog een paar maanden wachten op mijn Fenix....