[Doepfer] A-100 vs Micro Modular

Origineel geplaatst door fuse

Maar voor allemaal geldt nog steeds dat het geen preset bakken zijn en je toch wel even door moet hebben hoe het werkt wil je er chocola van bakken.

8P :geslaagd: En dat is nu net wat ik (maar dat iz natuurlijk helemaal persoonlijk) wat ik het leukste vind aan het hele synthgebeuren...
Expirimenteren, enzo

Origineel geplaatst door fuse
En het handige van die Clavia's is dat ze duizenden en duizende patches hebben en dat je daarmee heeeeel veel mogelijkheden hebt en ook best wel veel kunt leren van anderen.

sowieso dat-ie presets heeft is al handig idd. Bovendien is het zeer smaakgevoelig, wil je snel,snel ff nummertje hitje etc..
dan heb je meer aan de NM. Ikzelf ben voorstander van lekker patchen en freaken en heb daar ook een NM bijgenomen door z'n unieke features

Bij mij is het trouwens net andersom. Als het op een computer draait vind ik het veeeeel fijner. Ik heb mn MS-20 verkocht omdat ik veel liever achter mn nord modular zit. Het mooie van die bak is trouwens wel dat ie verrekte digitaal klinkt maar dat je hem ook mooi warm kan laten klinken als je de truukjes kent. Gewoon wat overdrive modules subtiel toevoegen en af en toe wat ruis toevoegen (vooral aan control-signals) en wat signalen door een highpass filtertje gooien.

Technomaurieje - mijn vorig leven is zowat twee jaar geleden ,toen ik ergstig ziek ben geworden en dan ook al mijn synth's heb verkocht.Ik ben nu 44 jaar.

Groetjes,
marcE

Pardon, kun je niet meer met je synths spelen omdat je ziek bent geworden? Ik betuig serieus mijn medeleven, ik heb je verkeerd begrepen, ik dacht dat je een grapje maakte of met je hoofd ergens anders was toen dit schreef.
Verontschuldigingen

Maurice

Technomauriesje,

Geeft niet hoor !!!!!!!!!!
Je kan dat immers niet weten hé.

Groetjes,

marcE

:) ;) :luv:

Laatst gewijzigd:
Back