Ik zou stoppen met muziek maken, omdat...

Ik zou stoppen met muziek maken, omdat...

• ik er geen tijd meer voor heb..

Stemmen: 4 6,2%
  • ik m'n apparatuur moet verkopen, omdat ik geld nodig heb

Stemmen: 1 1,5%
  • ik geen inspiratie meer heb...

Stemmen: 10 15,4%
  • ik doof ben geworden door jarenlang te veel herrie aan m'n kop te hebben gehad

Stemmen: 6 9,2%
  • er geen ruimte meer is voor een studio in huis..

Stemmen: 0 0,0%
  • ik dood ben..

Stemmen: 44 67,7%

• Totaal aantal stemmers
    65

trigg

Brass Intelligence
STEL:

Je stopt op een gegeven moment met muziek maken,.... wat zou dan hoogstwaarschijnlijk de reden zijn?

... dat ik dood ben. Kan me echt niet voorstellen dat ik zou stoppen met muziek maken, ik kan letterlijk geen week zonder. Ik kan me ook niet voorstellen dat het veel voor mijn muziek uitmaakt of ik doof ben of niet.... :D

Als ik een langdurige periode geen tijd kan vrijmaken en de vooruitzichten ook weinig goeds voorspellen

of

Als ik merk, of als anderen opmerken, dat ik er teveel tijd in stop

dan zou ik serieus overwegen te stoppen met deze hobby. Muziek heeft niet de hoogste prioriteit, verre van dat. :)

tot de dood erop volgt!

ook als mijn oren eerder gaan, dan maak ik wel gewoon stuff vanuit wat ik me nog herinner van hoe t hoort te klinken! :D

Als er geen stroom meer zou zijn.

Ik denk dat ik bij doofheid al zo doodongelukkig zou zijn dat ik geen muziek meer kon horen... dan zou ik ook niet willen dat al die gear er stond, want daar werd ik alleen maar depressiever van.

Niet doof - dan natuurlijk totdat ik in de kist lig :D. You can have my Q if you pry it out of my cold, dead hands!

Als ik m'n interesse erin verloren heb.

ik er geen tijd meer voor heb Zwak excuus, zal nooit gebeuren.
ik m'n apparatuur moet verkopen, omdat ik geld nodig heb Kan, maar zeker niet alles.
ik geen inspiratie meer heb Kan ik me niet voorstellen.
ik doof ben geworden door jarenlang te veel herrie aan m'n kop te hebben gehad Tja, lastig deze.
er geen ruimte meer is voor een studio in huis Onzin, ook zonder studio kun je muziek maken.
ik dood ben Ja, dan stopt alles.

Origineel geplaatst door Bert ten Hove
er geen ruimte meer is voor een studio in huis Onzin, ook zonder studio kun je muziek maken.
ja, das waar.... maar ik bedoel er zeg maar mee dat bv. de muziekkamer opgeofferd wordt voor de kinderkamer en dat je van je vriendin geen modulaire synths in de huiskamer mag zetten ;)

ben net een jaar bezig met music wat zeg ik nog niet eens maar het bevalt me zo goed dat ik den tot me dood
maar als het zo door gaat als nu ben ik eerder doofdan dood:dj:

Tja, je kan je afvragen of ik überhaupt nu muziek maak, maar wat ik ook doe, ik stop er pas mee als ik dood ben.

Origineel geplaatst door D Sinister
Als er geen stroom meer zou zijn.

Ik heb in die gevallen een acoustische gitaar, mondharmonica's, een bongosetje en een traporgel..

als ik kleibladeren maken leuker vind.. maar ook alleen dan!

of als er nog iets vetters komt dan muziek.. waarnemingen op een leiper niveau.. rechtstreeks hersenen prikkelen wat muziek ook doet, maar dan gerichter, wie weet dat ik dan overstap :D

Origineel geplaatst door fjoesz
of als er nog iets vetters komt dan muziek.. waarnemingen op een leiper niveau.. rechtstreeks hersenen prikkelen wat muziek ook doet, maar dan gerichter, wie weet dat ik dan overstap :D

probeer eens LSD ofzo ;)

Kan me er niets bij voorstellen.
Zal wel zolang duren als ik bij m'n gezonde verstand ben en nog steeds in- en uitadem.

Laatst gewijzigd:
Ben één keer gestopt (een jaar) omdat ik dacht dat dat beter was voor m`n gezondheid.
Ik ben nog nooit zo ziek geweest :D

Back