Op welk medium heb je de afgelopen 3 maanden muziek gedownload/gekocht.. en welke.

Op welk medium heb je de afgelopen 3 maanden muziek gedownload/gekocht.. en welke.

• Ik kocht voornamelijk originele werken (cd, dvd, vinyl). On-line downloads zijn niets voor mij.

Stemmen: 23 65,7%
  • Ik download voornamelijk muziek voor mijn iPod, CD's koop ik maar zeer weinig tegenwoordig.

Stemmen: 3 8,6%
  • Ik speur het internet af, en download slechts gratis Mp3's op diverse sites die dat aanbieden- als

Stemmen: 5 14,3%
  • Ik koop geen CD's, en tevens geen on-line downloads (gratis of betaald) voor mij..

Stemmen: 3 8,6%
  • Ik download voornamelijk on-line betaalde muziek voor mijn PC. (mp3)

Stemmen: 1 2,9%

• Totaal aantal stemmers
    35
Optie twee voor mij:

Ik heb geen ipod, maar toen ik nog op het net zat downloade ik altijd op Soulseek.

Voor de Buma fans onder ons, nieuwe muziek download ik zelden, alleen wanneer ik het op plaat wil halen maar nog twijfel. Over het algemeen downloadde ik oudere muziek, livesets en muziek videos. Altijd leuk om op de xbox te bekijken.

Verder koop ik alleen vinyl, nooit cd's (1 per jaar ofzo), af en toe live dvd's (of andere muziek dvd's) en lege dvd's en md's.

veel oude muziek gedownload,
enkele cd's met nieuwe muziek gekocht in de winkel

Ik koop niet 'meer' maar ook niet 'minder' cd's als vroeger.

(en neen, voor mij ook zo geen schreeuwlelijke ipod of andere te dure prutsen, wel een Clarion CD/mp3/wma radio in de auto :yamaha: )

Origineel geplaatst door smackos
Waar zijn de LP's of 12"s in de lijst???

"Ik kocht vinyl!" :eureka:

;)

Cd, dvd, alles wat niet on-line te downloaden is. Ik had wel alle media op kunnen noemen. Het ging er bij de enquete meer om het verschil tussen on-line, en vaste media. Dacht dat dat toch duidelijk was ? :D
Moderator, het kan ook 'Cd, Dvd, Vinyl, etcetera' worden, dan is het duidelijker. Maar dat paste niet in de regel.
Zelf stemde ik op optie 3 trouwens.

Laatst gewijzigd:
Back