De zeldzame zesde ster kun je vinden door in analogenland de groene diamant van koning Ameraduso te winnen met een 303-battle. Om hier te komen moet je wel eerst door het moeilijk doordringbare land van de wreede koning digitartan...Ze zeggen dat niemand het er ooit levend vanaf heeft gebracht.....
Ik ben een trots overlever van alle Digital Overdose feesten... ik kan zonder problemen die Digitartaar een digital overload bezorgen om zo met mijn MC303 de 303 batlle te winnen...
Origineel geplaatst door ><i Ik ben een trots overlever van alle Digital Overdose feesten... ik kan zonder problemen die Digitartaar een digital overload bezorgen om zo met mijn MC303 de 303 batlle te winnen...
he digital overdose.. dat ware nog eens feestjes brute hardcore aan de ene kant vage ambient aan de andere kant. en in de gang daar tussen iets vaag jazz achtigs. maar met de juiste chemische substanties leek dat heel goed in elkaar over te gaan..
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.