heb een tijdje geleden nog in Eindhoven in de Rechter gedraaid bij een BassGalore avond van max404...was erg leuk en het sloeg idd ook erg aan....enthousiaste reacties van publiek enzo....misschien dat het zuiden des lands toch meer soul heeft? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door olafmol
heb een tijdje geleden nog in Eindhoven in de Rechter gedraaid bij een BassGalore avond van max404...was erg leuk en het sloeg idd ook erg aan....enthousiaste reacties van publiek enzo....misschien dat het zuiden des lands toch meer soul heeft?![]()
Origineel geplaatst door hakkuhdan
Inleven ok, maar aanpassen no way!
:[>Origineel geplaatst door olafmol
......want in zo'n natuurgebied feestvieren is toch ook zonde? ik begreep dat het een soort stiltegebied voor beesten is..... ...
Nolet heeft een aantal dingen gezegd in deze thread die ik zo stompzinnig vindt dat ik daar niet op reageer (behalve deze woorden dan!)

En bedankt.... stomme idioot! Houd dit soort dingen nou gewoon voor je, niet iedereen hoft te weten dat JIJ zo een hardcore feestbeest bent... toch?
Origineel geplaatst door oozi
ff voor de duidelijkheid (dankjewel misinformatie van de media):
het was NAAST het betreffende natuur/stilte/whatever-gebied. het terrein waar het gehouden werd zelf was dat niet. de bossen eromheen dus wel. en, zoals je wellicht gehoord hebt als je die link van radio limburg van mij had aangeklikt, is daar geen schade aangericht.
als je een lokatie voor zoiets gaat zoeken hou je met dat soort dingen echt wel rekening, zeker na ervaringen van afgelopen jaren en uit het buitenland. krakers/tekno's/alto's/hippies en freeteknogangers zijn over het algemeen een stuk linkser ingesteld dan de gemiddelde bevolking, dus om de omgeving en flora en fauna terplekke hoef je je geen zorgen te maken.

Origineel geplaatst door olafmol
...
maar ik ben geinteresseerd: vertel me hier maar wat het idee achter zo'n feest is...sta altijd open voor goeie argumenten om mijn mening bij te stellen hoor....
Olaf