Sneeuw!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
:D Mwoah, toch nog zo'n 22,5 km/u ..

Hiero in pitoresk Limboland een mooie, witte laag over alles van een kleine 10 cm? En meer aan 't vallen nu.. :D

Gister was BAH-weer!! :( Gelukkig maar een kleine 10 min. fietsen naar huis....

:koffie:

Maar het was inderdaad allemaal een beetje vreemd...
Zat in Den Haag met storm en hagel, bel met Venlo en hoor over sneeuwval, bel met Makkum en hoor dat ze buiten voor de deur koffie zitten te drinken in de zon!!!

Dat Nederland zo groot kan zijn :)

Wout

:D Typisch ja, Nederland is groot en de wereld is klein..

Hier in mooi Noord-Limbabwe gaat het gewoon door met het witten van het landschap..

Als ik de laag sneew (nieuwe spelling) op m'n GFT-bak aanhou 'ligt' er al een cm of 20

Origineel geplaatst door waxx
hier gisteren eerst ijsregen, dan sneeuw en dan stroompanne wegens te veel sneeuw in de verdeelkabine zodat gans zuid oost vlaanderen (in belgie) zonder stroom zat...

Nu snap ik waarom de lichten opeens begonnen knipperen. :eureka: :D

Ik weet niet hoe de rest van Nederland is, maar hier klaart het een beetje op.. mooie grijs/rozige wolken met een beetje blauwe lucht er boven.. heerlijk chill gewoon..

Origineel geplaatst door demian
Ik weet niet hoe de rest van Nederland is, maar hier klaart het een beetje op.. mooie grijs/rozige wolken met een beetje blauwe lucht er boven.. heerlijk chill gewoon..

idd, krijg gewoon spontaan zin om een ambient nummer op te zetten :D

20cm_sneeuw.jpg

dr staat wat wind, dr valt wat sneeuw
en ineens staat heel nederland op zn kop

raarrrrrr

Sja,.. inmiddels is 't redelijk aan 't dooien, maar zo was 't:

Attachments

• snow 26-11-05.jpg
    snow 26-11-05.jpg
    28,8 KB · Bekeken: 99
Kutsneeuw en kutfiles....

Ik moest Vrijdag naar Heerlen om te draaien...ik was al drie uur onderweg en toen was ik pas in Utrecht (vanaf Lelystad)....omdat ik toen nog 180 km moest rijden (waarvan naar schatting zo'n 60 km file en dan nog noodweer) ben ik maar omgekeerd....

Nou heb ik natuurlijk begrip voor de ellende en zo...maar het is wel triest dat je op zo'n moment ziet dat :
- de spitsstroken gesloten waren (waar zijn die dingen dan voor ? zoveel file lijkt mij een goede reden om ze open te gooien,sneeuw lag daar niet)
- de hulpdiensten en het leger veel te laat ingezet werden (mijn chauffeur zit in het leger en was verbaasd dat ze nog niet gevraagd waren,ze waren dr al klaar voor)
- de politie nergens te bekennen was om bij de knelpunten de boel te regelen (maar ik hoorde op de radio wel een snelheidscontrole ? hoe triest is dat..)
- mensen de raarste capriolen uit gaan halen om maar een paar autootjes voor te komen (goh,hoe krijg je nog meer file ? )

goed samengevat...

een vriend van me kreeg een ongeluk met zn net gekochte auto'tje. verder gereden tot hij een viaductje onderdoor moest, maar de auto's voor hem kwamen er niet meer uit omdat het te glad was :erm: uiteindelijk heeft ie nog een hotel kunnen vinden...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back