Andere hobby's?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Arv

Robot
Ik vroef me zo ineens af of de mensen hier, die duidelijk muziek-maken als hobby hebben, ook nog andere hobby's hebben?
Ikzelf heb naast muziek ook nog meer dingen zoals, grafisch design/art...

Biecht op! :D

(straat)voetballen!! en in de warmere maanden een beetje karpervissen en (indisch) vechtvliegeren met glasdraad!

midnight athletics :D

had vroeger een hobby die ik toch weer wil oppikken: radiografisch bestuurbare modelvliegtuigen. Heb er nog eentje staan waar ik al 10 jaar nie meer mee gevlogen heb, maar deze zomer wil ik toch weer es gaan vliegen.

Maarja, dan moet ik gaan kiezen tussen nieuwe accupacks of iets wat geluid maakt...pff lastig, meerdere hobby's...

... beetje koken, lezen, films kijken, gamen...
... beetje sigaren roken, whiskey drinken, slap ouwehoeren met vrienden...
... beetje autorijden en over auto's lezen ...

... en als ik me echt verveel... al m'n apparatuur opnieuw bedraden... :D

Origineel geplaatst door Flesje
Skateboarden en een beetje snowboarden.

Beide altijd mijn grootste hobby geweest, twee jaar geleden met skaten op mijn ellebogen geklapt en vijf weken SAE gedaan met twee zakken vocht onder mijn ellebogen. Zoveel pijn dat ik met skaten per direct ben gestopt. Snowboarden mis ik zo erg, het is gewoon niet meer te betalen, damn...

BG1978 kijken...

battlestar_galactica_cast.jpg

Origineel geplaatst door Alexander
Beide altijd mijn grootste hobby geweest, twee jaar geleden met skaten op mijn ellebogen geklapt en vijf weken SAE gedaan met twee zakken vocht onder mijn ellebogen. Zoveel pijn dat ik met skaten per direct ben gestopt. Snowboarden mis ik zo erg, het is gewoon niet meer te betalen, damn...

Ja, de pijn hoort er gewoon bij! (vraag maar aan mijn enkels ;) ) Ik skate ook al lang niet zoveel meer als ik ooit deed, mede door blessures..

En of snowboarden onbetaalbaar is hangt natuulk af van wat je te besteden hebt.. Ik werk fulltime (ook een hobby trouwens) en 2 of 3 weken per jaar ben ik in de sneeuw.

27 dec. gaan we naar Landgraaf. Ook zin?

Ik ben motorrijder. Op een Triumph Legend TT.

Ik gebruik mijn motor voor woon-werkverkeer (behalve als het ijzelt) en uiteraard om lekker te kunnen scheuren. Mijn grootste kick is om op de snelweg vooraan te staan bij een open brug. (A1 bij Muiden) Als dan de slagbomen omhoog gaan heb je zo'n mooie lege weg voor je en dan schiet ik in 6 seconden naar de 120 en daar voorbij... :P

Lekker rustig toeren op de dijken is ook mooi en verveelt nooit.

Origineel geplaatst door Danny
Zoetwater aquarium

krijg gelijk flashbacks naar me waterschildpadden ,heb ook vissen gehad is heel rustgevend.
vindt het wel leuk om met de pc te internetten en pc games dig. fotografie en al dat sooort dingen , toch andere dingen dan vroeger , rustiger , schilderen lijkt me ook leuk .
sport is er niet zo veel hier , tennis , fietsen in de duinen of het bos is ook rerlaxd .

3D animatie is wel een leuk tijdverdrijf. Evenals
spelletjes programmeren en... PIXELART! Ik bak
ook koekjes zo nu en dan.

Origineel geplaatst door 6 trak
BG1978 kijken...

vind je de nieuwe series ook leuk ? net uit in nederland, in amerika zijn ze in season 2.

ontopic : Gamen ( ut2004, zit in een clan ) , tvseries kijken, films kijken, etc.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back