Ik vroef me zo ineens af of de mensen hier, die duidelijk muziek-maken als hobby hebben, ook nog andere hobby's hebben?
Ikzelf heb naast muziek ook nog meer dingen zoals, grafisch design/art...
had vroeger een hobby die ik toch weer wil oppikken: radiografisch bestuurbare modelvliegtuigen. Heb er nog eentje staan waar ik al 10 jaar nie meer mee gevlogen heb, maar deze zomer wil ik toch weer es gaan vliegen.
Maarja, dan moet ik gaan kiezen tussen nieuwe accupacks of iets wat geluid maakt...pff lastig, meerdere hobby's...
Schrijven en dichten, veel boeken lezen, af en toe een relatie, van thuis een zware filmobsessie, fotografie al moet ik daar wel voor in de stemming zijn. Verder zijn het de kleinere alledaagse hobbies, mijn ps2, tijd met katten doorbrengen!
Maar voornamelijk veeel met muziekgerelateerde dingen bezig!
Beide altijd mijn grootste hobby geweest, twee jaar geleden met skaten op mijn ellebogen geklapt en vijf weken SAE gedaan met twee zakken vocht onder mijn ellebogen. Zoveel pijn dat ik met skaten per direct ben gestopt. Snowboarden mis ik zo erg, het is gewoon niet meer te betalen, damn...
Origineel geplaatst door Alexander Beide altijd mijn grootste hobby geweest, twee jaar geleden met skaten op mijn ellebogen geklapt en vijf weken SAE gedaan met twee zakken vocht onder mijn ellebogen. Zoveel pijn dat ik met skaten per direct ben gestopt. Snowboarden mis ik zo erg, het is gewoon niet meer te betalen, damn...
Ja, de pijn hoort er gewoon bij! (vraag maar aan mijn enkels ) Ik skate ook al lang niet zoveel meer als ik ooit deed, mede door blessures..
En of snowboarden onbetaalbaar is hangt natuulk af van wat je te besteden hebt.. Ik werk fulltime (ook een hobby trouwens) en 2 of 3 weken per jaar ben ik in de sneeuw.
Ik gebruik mijn motor voor woon-werkverkeer (behalve als het ijzelt) en uiteraard om lekker te kunnen scheuren. Mijn grootste kick is om op de snelweg vooraan te staan bij een open brug. (A1 bij Muiden) Als dan de slagbomen omhoog gaan heb je zo'n mooie lege weg voor je en dan schiet ik in 6 seconden naar de 120 en daar voorbij...
Lekker rustig toeren op de dijken is ook mooi en verveelt nooit.
krijg gelijk flashbacks naar me waterschildpadden ,heb ook vissen gehad is heel rustgevend.
vindt het wel leuk om met de pc te internetten en pc games dig. fotografie en al dat sooort dingen , toch andere dingen dan vroeger , rustiger , schilderen lijkt me ook leuk .
sport is er niet zo veel hier , tennis , fietsen in de duinen of het bos is ook rerlaxd .
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.