Andere hobby's?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Andere hobbies:

-Boeken, boeken en nog eens boeken.....en dan met name over astronomie, lucht- en ruimtevaart, geschiedenis (Rome, Egypte, middeleeuwen, WO 1en 2), geologie, paleontologie/evolutie en prehistorie, Titanic, kunst, natuur,wetenschap in het algemeen.

-Lezen ;)

-schrijven....als ik er aan toekom

-fotografie.....sinds ik een digitale camera heb gaat er een wereld van mogelijkheden open voor mij. Niet dat ik hoogdravende en fantastische dingen maak, maar ik heb er wel veel lol in. Ook video vind ik steeds interessanter worden, zeker in combinatie met muziek.

-Astronomie........afgezien van lezen daarover vind ik het leuk om bij tijd en wijle door de telescoop te kijken en om te experimenteren met digitale fotografie.

Attachments

• maan.jpg
    maan.jpg
    56,7 KB · Bekeken: 116
- gaming (sinds kort terug weer)
- voetbal, hoewel ik de laatste jaren veel last heb van blessures.
- Bioscoop,dvd,...

Savonds lekker op de bank hangen met een wijntje en een peukje...
als t lekkerder weer is stappen, terrasjes pakken..
DVD/video kijken...
vrienden/vriendinnen zien/bellen...
niet echt bijzonder geloof ik haha

Origineel geplaatst door RPH
vind je de nieuwe series ook leuk ? net uit in nederland, in amerika zijn ze in season 2.

Nee, die vind 6 niet leuk, ik ook niet btw, zelfs niet óndanks de aanwezigheid van Castillo uit Miami Vice...

Niks aan dus. bleh..:r

Ontopic..:

Koken, tripjes maken, beetje programmeren in perl, zeilen, gamen op PS2 en movies kijken op de Xbox.

Origineel geplaatst door richard2000
Electronica, lekker klooien met weerstandjes en transistortjes:D , is ook goed met muziek te combineren, en een beetje autoos.
Voor de rest geen hobbys.

Yep, ik ook, maar niet alleen met transistors, ook met buizen.

zie hier voor een eigen creatie

En dan nog wat prullen en knutselen in 't algemeen : tuinverlichting met LED's enz.
Wat koken en een beetje sporten.

-Powerkiten (vliegeren met een hele flinke matras :))
-Koken (en opeten :D)
-PS2 gamen
-bonzai boompjes

-C-

Origineel geplaatst door kupfer_m
Yep, ik ook, maar niet alleen met transistors, ook met buizen.

zie hier voor een eigen creatie

En dan nog wat prullen en knutselen in 't algemeen : tuinverlichting met LED's enz.
Wat koken en een beetje sporten.

Ziet er mooi uit, die triode versterker, ben zelf ook bezig met iets met buizen , is nog niet af, maar er komt geluid uit:)

-sporten (vechtsport, zo af en toe een rondje hardlopen en 1 keer per jaar een weekje op snowboard staan)
-lekker op de bank hangen
-af en toe een spelletje op de xbox
-rondsurfen op internet

Origineel geplaatst door richard2000
Ziet er mooi uit, die triode versterker, ben zelf ook bezig met iets met buizen , is nog niet af, maar er komt geluid uit:)

Ja, dat topic had ik ook al gezien.
Als ik nog eens wat meer tijd heb (kerstvakantie.....) ga ik ook iets in die richting bouwen (a la Metasonix).

Groeten,
Jim

Origineel geplaatst door simple
-sporten (vechtsport, zo af en toe een rondje hardlopen en 1 keer per jaar een weekje op snowboard staan)
-lekker op de bank hangen
-af en toe een spelletje op de xbox
-rondsurfen op internet
ha veel snowboarders hier, hier is er nog een.
Na snowboarden doe ik kwa sport ook nog aan windsurfen op zee, kiten En golfsurfen.
We kunnen hier een heus snowboard taem op zetten.

extreme street petanquen... dwz jeu de boule met hindernissen en zonder limieten gepaard met bijhorende narcotica 8o)
fotografie, lezen, bijstuderen & filmen/docu draaien

Origineel geplaatst door JazzMann
extreme street petanquen... dwz jeu de boule met hindernissen en zonder limieten 8o)

hehe.. dit zie ik al voor me, ijzeren bal via lantarenpaal naar prullebak smijten en dan wegwezen voor ze je oppakken..:D

of gaat het anders??

Naast muziek maken hou ik me bezig met volgende dingen:

- Electronica (zelf maken van toestellen - heeft natuurlijk met muziek te maken maar vooral met m'n studies - maar vooral prutsen)
- Films & komische series à là Fawlty Towers
- Comics (sinds kort hou ik me daar mee bezig, en moet zeggen dat het echt zeer interessant is)

Origineel geplaatst door koekebakker
3D animatie is wel een leuk tijdverdrijf. Evenals
spelletjes programmeren en... PIXELART! Ik bak
ook koekjes zo nu en dan.

heb je voorbeelden van geprogrammeerde spellen? Ik ben altijd nieuwsgierig.

Origineel geplaatst door demian
hehe.. dit zie ik al voor me, ijzeren bal via lantarenpaal naar prullebak smijten en dan wegwezen voor ze je oppakken..:D

of gaat het anders??
yep, idd.
mensen durven wel's raar te kijken, maar niemand zegt er wat op... dit is Belgie !

- Lezen
- Eten
- Motorrijden (helaas is mijn huidige bak niet geschikt meer voor mij, wegens een lichamelijk probleem, iemand interesse in een '75 CB750 ?)
- Vakantie (dit voornamelijk in combinatie met die motor dus)
- beetje proggen op 'n ouwe msx (of emu, als ik lui ben)
- dit forum :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back