Nee, heb nog geen plaat uitgebracht. Ben wel bezig geweest met produceren, maar mijn apparatuur is gewoon niet geschikt voor wat ik wil maken. Ik denk dat als ik de mogelijkheden heb qua apparatuur ,dat een plaatje uitbrengen wel gaat lukken. De connecties enz heb ik wel.
Als ik plaat uit wil brengen moet ik of thuis een "studio" bouwen of platen maken in een huis, tuin en keuken studiotje en daarmee naar een echte studio gaan om het daar op pro niveau te krijgen.
Hetgeen dat ik nu heb:
PC -> AMD 1800+, 778mb DDR, 160Gb HDD & onboard geluidskaart
MIDI -> M-Audio Keystation 49e
Mixer -> Wharfedale r-1604
Software -> te grote lijst maar allemaal illegaal (try before buy

)
verder gebruik ik normale versterker met 2 Jamo speakers erop (waarvan tweeters kapot zijn

) en een 2.1 surround systeempje erop.
Ik gebruik veel softsynths omdat geen hardware heb dus pc kan het gewoon niet aan.
Investering om te kunnen produceren:
Geluidskaart = 150-250 euro
Monitors = c.a. 250 euro
PC upgrade = c.a 500-600 euro
Voor mij is dat erg veel geld voor een hobby. Ik wordt morgen 18 en echt werken doe ik niet. Het geld dat ik heb besteed ik aan platen. Daarbij moet ik ook nog eens sparen voor mijn rijbewijs en voor 2 technics sl1200. Daarom ben ik gestopt met produceren.
Trouwens dat je een nummer gereleased moet hebben om bij een boekingskantoor te mogen is volgens mij niet waar. Draaien staat volgens mij volledig buiten produceren. Het zal wel nodig zijn als je bij een top bureau zit. Elke bekende DJ heeft idd wel een plaat uitgebracht. Het boekingsbureau als je het eigenlijk wel zo mag noemen is van een persoon die ik via via ken. Zij is er van de zomer mee begonnen. De naam zou ik niet weten maar ik weet wel dat het bij de KVK staat ingeschreven.
Ik draai nu precies 2 jaar met platen (kreeg draaitafels op mijn 16e

). Daarvoor zat ik vaak met ordinaire cdspelers en de computer te kloten. De stijlen die ik draai zijn Club, Trance, Tech-Trance en soms Hardstyle . Grootste boeking tot nu toe is in de Fantasy Dance Theatre in Den Haag geweest (voormalig de <<O>> en nu weer Club Marathon, die tent verandert om het jaar van naam

)
Trouwens wel een beetje erg of-topic maar vooruit