hoe was de meeting??

Origineel geplaatst door Roel
mij heeft heel veel zin om volgend jaar als alles goed gaat een livesetje *mn eerste dan* weg te geven....
maarrr... even onder voorbehoud :) maar iemand moet de eerste zijn :P

We hebben goede ervaringen met eerste optredens! :mexico:

* Paar maanden geleden op eeen feestje in Perron 55:
- 0,5 vrouwen

* Gisteren feestje Perron 55:
- 4 vrouwen (waarvan ééntje, ahum, nogal aanhankelijk was tegenover Dsforumleden in het algemeen)

* Wat zal de toekomst brengen?

We zijn goed bezig.

ik had al 2 vrouwen geregeld. Hun vriendjes waren er ook bij maar ja je kan niet alles hebben

Origineel geplaatst door bambamstudio

ik kan al iets verklappen:

het is nog niet 100%, maar volgend jaar in Utrecht.

Ondanks dat het nog niet zeker is doet dit me goed in de oren klinken. Als ik de foto's
zie baal ik als een stekker (nee geen bananen, alhoewel..) dat ik niet geweest ben.
Ik denk dat Utrecht een heleboel mensen zal aanspreken die nu niet geweest zijn.

Ja alle 3 ,want de rest was er wel zo'n beetje :)

Ziet er echt top uit, ik zie nu al uit naar volgend jaar!

Ik kan slechts afsluiten met ...........

Laatst gewijzigd:
ik ben DIK tevreden en en het mag gerust 2 keer per jaar van mij. en ja utrecht is wel lekker dichtbij maar word het dan net zo goed georganiseerd? ik vond dit echt PERFECT. dus wat mij betreft gewoon weer venlo hoor. dan weet ik wel wat ik krijg

Helaas was ik er te laat bij om nog afspraken te verzetten afgelopen zondag. Maar een volgende keer zou ik zeker mee willen maken, zeker na het lezen van alle verhalen hier. En Utrecht is voor deze hilversummer dan ook wel lekker dichtbij..

Enne.. laat die muziek de volgende keer dan ook maar hard staan hoor, doof ben ik toch al ;)

ik vin utreg ook wel een goed plan! ;)

Vind Las Vegas ook wel relaxed. Is voor iedereen ongeveer even ver dus da's dan eerlijk. ;)

Utrecht is voor onze zuiderburen wel ver weg... Maar ja, typisch boven-de-rivieren taal.... ;) ;) ;)

Speciaal voor Bambam: :halleluja

Utrecht is goed!

lekker centraal! Iedereen die kan komen :)
goed te berijken met OV.

Maarja, als er maar een 2e meeting komt vinnik het best!

word aan gewerkt!

gefixt!

Back