Origineel geplaatst door Roel mij heeft heel veel zin om volgend jaar als alles goed gaat een livesetje *mn eerste dan* weg te geven....
maarrr... even onder voorbehoud maar iemand moet de eerste zijn
Ondanks dat het nog niet zeker is doet dit me goed in de oren klinken. Als ik de foto's
zie baal ik als een stekker (nee geen bananen, alhoewel..) dat ik niet geweest ben.
Ik denk dat Utrecht een heleboel mensen zal aanspreken die nu niet geweest zijn.
Ja alle 3 ,want de rest was er wel zo'n beetje
Ziet er echt top uit, ik zie nu al uit naar volgend jaar!
ik ben DIK tevreden en en het mag gerust 2 keer per jaar van mij. en ja utrecht is wel lekker dichtbij maar word het dan net zo goed georganiseerd? ik vond dit echt PERFECT. dus wat mij betreft gewoon weer venlo hoor. dan weet ik wel wat ik krijg
Is natuurlijk alleen al mooi dat dit al zo goed is georganiseerd... maar als het in Utrecht kan... dan kan ik (en vele andere noorderlingen) tenminste ook nog langs komen
Helaas was ik er te laat bij om nog afspraken te verzetten afgelopen zondag. Maar een volgende keer zou ik zeker mee willen maken, zeker na het lezen van alle verhalen hier. En Utrecht is voor deze hilversummer dan ook wel lekker dichtbij..
Enne.. laat die muziek de volgende keer dan ook maar hard staan hoor, doof ben ik toch al
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.