hoe was de meeting??

Bedankt voor het aanbod webspace, ben momenteel bij Onacid al aan het uploaden

(binaural, ik heb de Fuji Finepix 2300, oud model, zonder zoom, maar wel 2.3 MP)

Vind het erg jammer dat ik er niet bij was! Ziet er allemaal erg tof en gezellig uit! Hopelijk volgende keer inderdaad in de randstad.

Mocht er behoefte zijn: misschien dat er in Enschede ook wat te regelen valt voor een volgende DSF meeting

zomaar een ideetje maar centraal nederland is altijd cq de volgende keer zeker een optie, dan hoeven sommige mensen niet 2,5 uur te rijden :)

[offtopic]
sony cybershot dsc-f707 - 5 megapixels, 5x optische zoom, 10x digital zoom.
[/offtopic]

er waren mensen die aangaven waarschijnlijk iets in utrecht kunnen regelen voor 2003. ik stel voor dat die zich kenbaar maken en de organisatie voor 2003 t.z.t. op zich nemen.

Origineel geplaatst door schaapje

er waren mensen die aangaven waarschijnlijk iets in utrecht kunnen regelen voor 2003. ik stel voor dat die zich kenbaar maken en de organisatie voor 2003 t.z.t. op zich nemen.

beste mensen,

heb eerder in deze thread al aan gegeven dat marten en ik dat wel willen doen.dus bij deze zijn wij de gene die in 2003 in Utrecht willen organiseren.

maar alleen als het gewaarderd wordt hoor:)

groet bass-molecules

Origineel geplaatst door bass-molecules

heb eerder in deze thread al aan gegeven dat marten en ik dat wel willen doen.dus bij deze zijn wij de gene die in 2003 in Utrecht willen organiseren.

maar alleen als het gewaarderd wordt hoor:)

groet bass-molecules

Dat wordt door mij HEEL erg gewaardeerd!!! Kewl :okdan:

zeker in Utrecht!!!! neem ik ook mijn gear mee!

wordt vetvetvet!!!!

En dan gaat elementje ook draaien :)

mij heeft heel veel zin om volgend jaar als alles goed gaat een livesetje *mn eerste dan* weg te geven....
maarrr... even onder voorbehoud :) maar iemand moet de eerste zijn :P

Back