logic 7.2 WTF

Catscan

Electronic sounddesigner
goed heb ik logic 7 gekocht toen nog eens extra geld voor 7.1..1000euro handel........kost de focking upgrade naar 7.2 ook weer geld wat een uitzuigers....
Moest dit ff kwijt:(

I feel you man:D
Uitzuigers bij Apple!

..en dan volgende maand ook nog met L8 op de prppen durven te komen tijdens de Messe!!! Zuigers

:D Dan verkoop je toch gewoon je Moog?

:frons: 'k Vind (veeel) betalen voor updates achter de komma (bijv.: 2.3 naar 2.4) belachelijk!

Typisch apple he. Voor bugfixing geld vragen onder het mom van nieuwe features.

Gelul, er is geen software zonder bugs meer tegenwoordig.
En qua hoeveelheid lijkt het me niet onlogisch dat alle sequencers binnen een factor 2 evenveel bugs per regel code produceren. Daar zijn diverse onderzoeken over geweest die dat aantoonden. (ook wel de 'wet van behoud van ellende' genoemd)

Alleen is het punt hoe je dat naar je klanten toe communiceerd.

Laatst gewijzigd:
Uitzuigers zijn het. Als er bij tastbare apparaten een productiefout in zit, is de fabrikant wettelijk verplicht je een goed werkend exemplaar te "geven". Bij software doen ze er gewoon een "nieuwe feature" bij (zeg een extra undo of zoiets) en dan moet je betalen als ware het een upgrade. Eigenlijk zou iemand met een beetje geld over Apple (of een andere software fabrikant) aan moeten klagen om eens te kijken wat de rechter ervan vindt. Ze kunnen van alles in hun EULA zetten, maar de wet gaat daar nog altijd boven.

Re: logic 7.2 WTF

Origineel geplaatst door Catscan
goed heb ik logic 7 gekocht toen nog eens extra geld voor 7.1..1000euro handel........kost de focking upgrade naar 7.2 ook weer geld wat een uitzuigers....
Moest dit ff kwijt:(

Muziek van jou is toch ook niet gratis?
En je moet het niet kopen....
Voor een bedrijf vind ik het nog wel meevallen, tis je gereedschap.

Origineel geplaatst door fuse
Gelul, er is geen software zonder bugs meer tegenwoordig.
En qua hoeveelheid lijkt het me niet onlogisch dat alle sequencers binnen een factor 2 evenveel bugs per regel code produceren. Daar zijn diverse onderzoeken over geweest die dat aantoonden. (ook wel de 'wet van behoud van ellende' genoemd)

Alleen is het punt hoe je dat naar je klanten toe communiceerd.

Lul dan niet over typische Apple streken.
Want een iedere fabriekant flikt het.

Niet iedere fabrikant flikt het. Apple is een van de weinigen.
De meesten bieden hun bugfixen gratis aan.
Zo hoort het gewoon. (Deed emagic ook toen ze nog onder eigen vlag software bouwden)

En ik hoor om me heen dat Logic ook nog wel eens last heeft van bugs, dus moet je eigenlijk wel dokken voor die bugfixen die je gewoon nodig hebt om fatsoenlijker te kunnen werken. Terwijl je die upgrades eigenlijk helemaal niet nodig hebt persé.
En dat terwijl die 7.2 helemaal geen ondersteuning heeft voor quad's (volgens een gebruiker op applestore zelf). Nog meer matennaaierij dus. Wat dat zetten ze dus niet in de specs.

Re: Re: logic 7.2 WTF

Re: Re: logic 7.2 WTF

Origineel geplaatst door mikemix
Muziek van jou is toch ook niet gratis?
En je moet het niet kopen....
Voor een bedrijf vind ik het nog wel meevallen, tis je gereedschap.

Wat een dom gelul. niks moet dat weet ik.
Als een pen 50 euro kost en jij zegt dat het gereedschap is voor mij bedrijft? dan slaat dat op een minimoog onder een Hummers motor kap die 1000 pk heeft>>>>>....?^$%$%^&^? goed.

Al was de update 0.05 euro dan is het nog steeds gierig!
Heb ik net die 7.1 extra gekocht $$$ komt nu al een 50 7.2 eurie update........ STERFFFFFF!!!!!!

En zo stabiel is het echt niet.....al een paar keer is er bij mij logic er uit geknalt......crash vet verhaal apple......

Misschien stap ik weer over naar me atari 1040stf aight! :)

Volgens mij heeft Ron-D de compu van Cat gekraakt :D

*kuch

Heb je al eens met Apple contact opgenomen en je verhaal gedaan? Wat was de reaktie?
Bij Ableton bijvoorbeeld geldt wanneer je binnen een bepaalde periode een produkt hebt gekocht de update gratis is.

Origineel geplaatst door mono-poly
Lul dan niet over typische Apple streken.
Want een iedere fabriekant flikt het.

sssjjt, hij heeft 't van horen van mensen die vroeger wel eens een Apple gezien hebben. :D

Don't feed the trolls enzo...

Re: Re: Re: logic 7.2 WTF

Wat een dom gelul. niks moet dat weet ik.
Als een pen 50 euro kost en jij zegt dat het gereedschap is voor mij bedrijft? dan slaat dat op een minimoog onder een Hummers motor kap die 1000 pk heeft>>>>>....?^$%$%^&^? goed.

Al was de update 0.05 euro dan is het nog steeds gierig!
Heb ik net die 7.1 extra gekocht $$$ komt nu al een 50 7.2 eurie update........ STERFFFFFF!!!!!!

En zo stabiel is het echt niet.....al een paar keer is er bij mij logic er uit geknalt......crash vet verhaal apple......

Rustig, rustig ;)
Ik snap je punt en grotendeels deel ik je frustratie, echter het heeft allemaal zo weinig zin.
Haal die Atari maar van zolder 8o)

Of je koopt een dikke mpc, mischien ga ik dat ook doen.
Word zelf ook aardig gek van alle upgrade kosten, daarbij komt dan ook nog dat het een neverending cycle is.
Tegen de tijd dat het meeste optimaal is en bugvrij en ondertussen niet failiet gegaan is ben je 1000en euro's verder.

Re: Re: Re: Re: logic 7.2 WTF

Re: Re: Re: Re: logic 7.2 WTF

Origineel geplaatst door razmatazz
Of je koopt een dikke mpc
Heb je je MPC4000 al verkocht, Catscan? }:|

Krijgen we dan ook weer tracks ala WOIII?:D

Origineel geplaatst door The Q
sssjjt, hij heeft 't van horen van mensen die vroeger wel eens een Apple gezien hebben. :D

Cat begint erover.

Of kan je niet tegen het feit dat er mensen zijn die die uitmelkerij van apple niet zien zitten?

Back