JV1080 met A33

busje

Nieuwkomer
Hallo,

Ben nieuw op dit forum: een paar jaar geleden heb ik toetsen in een bandje gespeeld en sinds vandaag zit ik na een onderbreking van een paar jaar weer in hetzelfde bandje! Is gewoon een hobbyclub, het biertje erbij is zeker zo belangrijk :biertje:

Ik ben de zolder dus maar eens opgegaan en daar mijn Roland JV-1080 en A33 weer eens tevoorschijn gehaald. Het werkt allemaal nog maar ik herinner me ineens weer wat een gedoe het is om iets in te programmeren. Zelfs zoiets simpels als het inprogrammeren van voorkeuzetoets op die A33 lijkt wel op hogere wiskunde. Hebben modernere controllers dit ook? Of ben ik teveel digibeet? Die handleidingen van Roland zijn echt een ramp....

Ik zit nu sterk te twijfelen het spul te verkopen en één keyboard te kopen met gewoon alle geluiden erin. Ben ik in ieder geval van het programmeren af. Ik wil gewoon een piano, een paar orgels enz en gemakkelijk kunnen switchen.

Graag lees ik jullie adviezen / meningen!

Groeten,

Berry

gebruik een pc editor! zijn er wel wat te vinden via google, sommige zijn gratis, andere niet

Back