6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
daar kunnen pavorotti en bocelli samen niet eens tegenop3 x de poormans prophet kan er dan ook nog wel bij.. of is dat te off-topic??![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
daar kunnen pavorotti en bocelli samen niet eens tegenop3 x de poormans prophet kan er dan ook nog wel bij.. of is dat te off-topic??![]()

daar kunnen pavorotti en bocelli samen niet eens tegenop![]()

Zijn er heel wat ja... maar "Poormans Prophet" klinkt als woord zo lekker"poor man's prophet" moet wel zowat de "Venetië van het Noorden" uitspraak uit synthland zijn. Hoeveel synths kan je met die uitspraak niet verbinden zeg...![]()

huHeb geen synth nodig om indruk (op vrouwtjes) te maken![]()

,

dat ik ze heb verkocht. Bij de verkoop kwam ik in contact met iemand uit Engeland waar ik min of meer bevriend mee ben geraakt. Hij wilde woestgraag die JP-8 overnemen maar ik had al een deal met iemand anders. Ik ben wel op zoek gegaan naar een andere voor hem. Die werd hier op SF aangeboden en die heb ik gisteren opgehaald (Bedankt Derk). Ziet er prachtig uit en ik denk dat ik mijn Engelse makker daar heel blij mee kan maken. Tijdens die zoektocht liep ik tegen nog een andere aan. Optisch minder, maar klinkt wel als een klok. Daar ga ik nu een projectje van maken (Bedankt Paol)Ik ben niet zo'n patser, maar ik wilde jullie dit plaatje to h niet onthouden. Momenteel staat deze drieling bij mij thuis.
.. hehe LOL