Patser thread

"poor man's prophet" moet wel zowat de "Venetië van het Noorden" uitspraak uit synthland zijn. Hoeveel synths kan je met die uitspraak niet verbinden zeg... :)

daar kunnen pavorotti en bocelli samen niet eens tegenop :D

:dubbel::dubbel:

the phantom of the ... :D

"poor man's prophet" moet wel zowat de "Venetië van het Noorden" uitspraak uit synthland zijn. Hoeveel synths kan je met die uitspraak niet verbinden zeg... :)
Zijn er heel wat ja... maar "Poormans Prophet" klinkt als woord zo lekker :D

De Bit's van Crumar gaan idd ook vaak onder deze titel.. Wel opvallend is dat Italiaanse synths nooit geroemd worden om hun afkomst..

Laatst gewijzigd:
:?hu
waarom heb je dan een oscar aangeschaft ??

Laatst gewijzigd:
nou , nou,

om eerlijk te zijn, waren en zijn de dames in mijn leven, niet geimponeerd door de grootte van m'n synth..
( laat staan de vetheid )

Mijn gaaade vroeg recent nog of ik die lelijke hoge synth niet zou verkopen. M'n seventies modular!!! Het is dat ze zo goed kan, euhm, dat ze zo lief kan, euhm, dat ze de agenda beter bijhoudt dan ik!

Patsen met een synth werkt enkel voor medenerds. :D

Ik ben niet zo'n patser, maar ik wilde jullie dit plaatje to h niet onthouden. Momenteel staat deze drieling bij mij thuis.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    76,4 KB · Bekeken: 141
Beetje lang verhaal. Ik heb er eentje met een Zweed geruild voor een TC Phoenix en die moest wel wat opgeknapt worden. Dat is mooi gedaan door Artefacts (Bedankt Maarten).
Ik had echter zo weinig tijd voor mijn 2 analoge schatjes (Memorymoog en JP-8) dat ik ze heb verkocht. Bij de verkoop kwam ik in contact met iemand uit Engeland waar ik min of meer bevriend mee ben geraakt. Hij wilde woestgraag die JP-8 overnemen maar ik had al een deal met iemand anders. Ik ben wel op zoek gegaan naar een andere voor hem. Die werd hier op SF aangeboden en die heb ik gisteren opgehaald (Bedankt Derk). Ziet er prachtig uit en ik denk dat ik mijn Engelse makker daar heel blij mee kan maken. Tijdens die zoektocht liep ik tegen nog een andere aan. Optisch minder, maar klinkt wel als een klok. Daar ga ik nu een projectje van maken (Bedankt Paol)
De bovenste twee wachten dus op vertrek en de onderste hou ik nog even. En tot die tijd houden ze elkaar gezelschap.

Ik ben niet zo'n patser, maar ik wilde jullie dit plaatje to h niet onthouden. Momenteel staat deze drieling bij mij thuis.

heb je mijn plaatje dan niet gezien. ;) .. hehe LOL

helaas is dit niet van mij...

Attachments

• Schermafbeelding 2014-09-28 om 03.12.14.jpg
    Schermafbeelding 2014-09-28 om 03.12.14.jpg
    84,6 KB · Bekeken: 139
Haha, baas boven baas!

Wat daar links bovenaan staat ik basically wat ik tot 2 weken geleden hier had. Een MM met een JP-8 eronder. Maar ik had niet al die andere shit.

1 mm en jp8 is best al wel de top of te range. voor mij dan.

een soort patserhotel :{

Back